Kawasaki zxr 400 25kw

H4D3S

Die hard MF'er
8 nov 2005
715
0
Huizen
Zeer mooie originele zwart/rode Kawasaki zxr 400 te koop.
De motor is begrenst op 25kw. Deze type motoren lenen zich uitstekend voor de 25kw begrenzing en zijn zeer fijn voor de beginnende bestuurder. De motor heeft altijd in een verwarmde garage gestaan, heeft 2500 km terug een grote beurt gehad, heeft nog zeer goede banden en heeft sinds 1 maand een nieuwe accu in. Je hoeft er dus niets meer aan te doen en is klaar voor het aankomende seizoen!
Er zit een degelijke Laser uitlaatdemper onder welke een mooie brul geeft maar zeker niet overdreven klinkt. Ook krijg je een Abus schijfslot erbij.


•Kawasaki zxr 400
•Bouwjaar 1992
•Kilometerstand: 29500
•Laser uitlaatdemper
•Abus schijfslot

Vraagprijs €2500 2200 2000

Ook voor vragen kunt u gerust bellen of mailen.
Tel: 0624982947
email: just_chantal@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
large


large


large


large


large


large
 
TIP: orienteer je maar eens naar de prijzen van fietsen als deze (ook hier op het forum). Je zit 'iets' te hoog...

Mee eens, ben wel geïnteresseerd. Voor €1600,- kom ik die kant op! :)
Tevens een free kickje voor deze fiets!
 
De vraagprijs is aangepast. Het was inderdaad iets aan de hoge kant.
Gudde, 1600 is iets aan de lage kant. Ik ben van mening dat deze motor iets meer waard is. Gezien hij op 25kw staat en de staat van de motor. Wel ben ik uiteraard bereid om dichter bij elkaar te komen (financieel gezien :))
Ook hebben we iets andere fotos genomen
 
Tip: Zet de nieuwe prijs van €1600,- ook in de OP (en in je advertentie op Motorshopper). Niet iedereen bladert het hele topic door om de actuele prijs te vinden. :+



Gratis kickje. :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan