kawasaki ZXR
Rookie
Ik heb een kawasaki zxr 400 25 kw, bouwjr. 99 met 35.000 km op de teller.
Op grond van mijn navraag bij diverse autoritaire personen, waaronder de dealer, heb ik gisteren mijn motorfiets met hogedruk gereinigd. Weliswaar ben ik langer doorgegaan en heb ik intensiever gereinigd dan gebruikelijk aangezien mijn motorfiets niet meer startte.
Na een uur heb ik de motor uiteindelijk gestart gekregen (stationair bibberend) en bij het loslaten van me gas of bij ontkoppelen valt de motor meteen uit.
's Ochtends heb ik geprobeerd te starten en dat lukte meteen alleen bij loslaten van me gas valt de motor meteen uit.
Bij aanschaf heb ik te horen gekregen dat de ''embramen'' of iets dergelijks zijn verwijderd vanwege 25 kw vermogen, en dat het starten met choke geen juiste manier is.
Ik ben vorige week voor een beurt en ter bevestiging van bovengenoemde geweest naar Motoport Rotterdam, die na controle de co reductie hebben afgesteld en adviseerde om niet met choke te starten, maar met de draaiknop waarmee het stationaire toerental kan worden geregeld.
Aangezien ik na het starten vaak genoeg aan de draaiknop zat om het stationaire toerental te regelen is de slang gisteren eveneens uit zich zelf losgekoppeld.
Als ik de motor nu start slaat ie niet meer aan.
Wie zou bovengenoemde kunnen verklaren of mij kunnen helpen aan een goed advies
Op grond van mijn navraag bij diverse autoritaire personen, waaronder de dealer, heb ik gisteren mijn motorfiets met hogedruk gereinigd. Weliswaar ben ik langer doorgegaan en heb ik intensiever gereinigd dan gebruikelijk aangezien mijn motorfiets niet meer startte.
Na een uur heb ik de motor uiteindelijk gestart gekregen (stationair bibberend) en bij het loslaten van me gas of bij ontkoppelen valt de motor meteen uit.
's Ochtends heb ik geprobeerd te starten en dat lukte meteen alleen bij loslaten van me gas valt de motor meteen uit.
Bij aanschaf heb ik te horen gekregen dat de ''embramen'' of iets dergelijks zijn verwijderd vanwege 25 kw vermogen, en dat het starten met choke geen juiste manier is.
Ik ben vorige week voor een beurt en ter bevestiging van bovengenoemde geweest naar Motoport Rotterdam, die na controle de co reductie hebben afgesteld en adviseerde om niet met choke te starten, maar met de draaiknop waarmee het stationaire toerental kan worden geregeld.
Aangezien ik na het starten vaak genoeg aan de draaiknop zat om het stationaire toerental te regelen is de slang gisteren eveneens uit zich zelf losgekoppeld.
Als ik de motor nu start slaat ie niet meer aan.
Wie zou bovengenoemde kunnen verklaren of mij kunnen helpen aan een goed advies