Kawasaki ZXR-748RR

Erick071

MF'er
10 jun 2009
196
0
071.
Misschien wel leuk om mijn Leen motor ff te showen. Ik heb de motor namelijk te leen om ervaring op te doen maar ik is van een maat van me die toevallig ff op vakantie ging naar LA en Las Vegas dus mocht ik er ff op rond sturen.
Het is als basis een Kawasaki ZXR uit '93 met een zelf gemaakt verhoogde achter gedeelte maar nu met een Ducati 748S kontje. Het uitlaatgedeelte is standaard Kawa ZXR750 maar met de einddemper van een Honda CBR1000RR. De Hugger is volgens mij gewoon van een Kawasaki ZXR750. Het voorschermpje is van een ........ Ik heb echt geen idee waar dat vanaf komt maar het smoelt wel leuk. Dit alles is in een Metallic wit gespoten. Voor de koelvloeistof overloop heeft hij een Monster Energy Ripper blik gebruikt.


De Motor:
773738697_6_sLMT.jpeg


786940217_6_Kb9X.jpeg


De motor is nog Under Constuction. Het voorwiel moet nog wit gespoten worden. Dr moeten nog Carbon plaatje gemaakt worden voor de zijkanten van het frame en nog wat kleine dingen.
 
Laatst bewerkt:
Wel een leuke fiets, alleen het kontje is niet mijn ding. Maarja, over smaak valt niet te twisten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan