Kawasaki ZXR 750 1993 te koop!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duckman

MF veteraan
29 mrt 2004
6.497
198
Offroad!
Te koop:
Groen/wit/blauwe Kwasaki ZXR 750 uit 1993 (December)
KM stand: 79.000
Motor is in goede staat, is altijd keurig warm gereden en goed onderhouden.
Recentelijk zijn vervangen/uitgevoerd (net na de zomer in 2006):


-Banden (Michelin Pilot Power)
-Koppeling (koppelingsplaten, frictieplaten en veren, tevens anti-hop modificatie uitgevoerd)
-Benzinepomp (nieuwe, bekende ZXR kwaal)
-Olie + filter vervangen
-Kleppen gesteld
-Keerring koppeling + Roestvrijstalen koppelingspin (normaal aluminium, slijtage bekende ZXR kwaal. Slijt nu nooit meer)

Tevens bij de prijs inbegrepen een andere set nokkenassen die ik preventief wilde vervangen omdat de ZXR'en vaak pitting hebben op de nokkenassen. Dit t.w.v. 900 euro!

Ook zitten er voor en achter stalen remleidingen op.

Ketting en tandwielen zijn ook nog in prima staat. Er zit een tank van een 94’er op, dit wegens de ook bekende ZXR kwaal van een lekke overloop. Deze tank is 100% dicht!
Motor gaat weg i.v.m. de aanschaf van een Z1000, heb er zelf 3 jaar met heel veel plezier op gereden en in die 3 jaar 46.000km gereden.

Prijs € 2500

full
 
Laatst bewerkt:
He Duckman,

Jammer dat je hem weg doet, maar gelukkig is er nog wel een Kawa voor terug gekomen.

Succes met de verkoop van deze superbike.

Ps. de nieuwe eigenaar wel tippen over het zxr-topic he!?

Groet Dave Nada
 
Vind het zelf ook erg jammer, maar ben ook erg blij met de Z1000 :Y

Laat de MF sticker er zeker op zitten *O* *D
 
Je mag altijd komen kijken of je het wat vindt...

Het lijkt mij ook lastig om jezelf dan te bedwingen om niet te gaan rijden, maar je kan 'm ook dan tijdelijk ergens anders neerzetten :P
 
Aaaarrrgggh... Kun je niet een jaartje wachten met verkopen?! Volgend jaar rond deze tijd zou ik meteen langskomen. Nu mag het nog niet....fock zooi :(
 
Je mag altijd komen kijken of je het wat vindt...

Het lijkt mij ook lastig om jezelf dan te bedwingen om niet te gaan rijden, maar je kan 'm ook dan tijdelijk ergens anders neerzetten :P

Als ik er helemaal voor naar amsterdam ga wil ik m hebben ook :) ben nog een arm studentje en als ik m nu voor dat geld koop dan duurt het nog langer voordat ik kan beginnen met lessen :P
Maar goed.. hij is wel erg mooi.. aargh.. zit ff in tweestrijd -O-
 
Een bekende ZXR kwaal is dat je er niet zo makkelijk vanaf komt :+ tenzij je vet onder de dagwaarde gaat zitten ;)
 
Heeft bij jou ok even geduurd toch? Ik heb er gelukkig geen haast mee. Er komt vast vanzelf wel een koper :Y En zo niet, dan blijft ie lekker bij mij....
 
Ik ga er hopelijk toch geen heel jaar over doen. Als hij nog te koop is als ik me rijbewijs heb, kom ik deze zeker ophalen. Ik wil er toch nog even mee wachten.

Ik heb geen idee hoe lang ie te koop zal staan, ik heb er geen haast mee dus we zullen zien *D


edit:vaag.... krijg vandaag pas de mailtjes dat mensen hebben gerageerd in dit topic... :? en de reacties zijn van zaterdag.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan