Kawasaki ZXR 750 1993 te koop!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog niet verkocht, staat ook nog maar een weekje te koop :Y Het seizoen begint net weer een beetje *O*
 
Ik heb al een Z1000 aangeschaft, dus zal er niet heel veel meer op rijden. Maar er staan nog wat dingen op de agenda die ik zeker met de ZXR ga doen als ie er nog is... :Y

Heb al wel een bod op marktplaats van 2000 euro maar da's me nog net iets te weinig, fiets mag dan veel kilometers hebben maar is in prima staat en is goedkoper dan de andere ZXR'en die te koop staan. En 2500 euro is de vraagprijs... *D

Zag gisteren op de teller dat hij op 77.800 staat... is toch net weer iets minder :P
 
Ik heb al een Z1000 aangeschaft, dus zal er niet heel veel meer op rijden. Maar er staan nog wat dingen op de agenda die ik zeker met de ZXR ga doen als ie er nog is... :Y

Heb al wel een bod op marktplaats van 2000 euro maar da's me nog net iets te weinig, fiets mag dan veel kilometers hebben maar is in prima staat en is goedkoper dan de andere ZXR'en die te koop staan. En 2500 euro is de vraagprijs... *D

Zag gisteren op de teller dat hij op 77.800 staat... is toch net weer iets minder :P
Houd maar gewoon de 750 en kick die Z1000 eruit! Op die Z rijdt je als een opa! :+

tevens kickje :P
 
1500 is te weinig, en heb al een Z1000 staan :+ Thanks...

Als je in de richting gaat van de 2300 dan kunnen we er wel uitkomen :Y
 
wat extra fotootjes :Y

full
 
jeetje wat een geile bak.
je bent gek dat je hem weg doet.
ook zonde van dat Amsterdamstickertje *D *D *D *D
nog maar een klein schopje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan