Kawasaki ZXR 750 H1 custom project

Gaaf! Heb je wat foto's van hoe jou project er nu bij staat?
Leuk dat je volgt!

Groetjes,

Ramon

Hoi Ramon,

project is een groot woord, door tijd tekort nagenoeg kant en klaar gekocht en zelf grof onderhoud gepleegd en electrische problemen opgelost, kleine dingetjes gedaa.

weinig fotos nog, heb hem sinds donderdag.

zxr750.jpg
 
Ja, de één heeft er wel voor en de ander niet!
Dat neemt niet weg dat dat wel een erg mooie zxr is hoor!
Ziet er zeker leuk uit!

Zijn er toevallig nog plannen voor de kawa?

Groetjes,

Ramon
 
Net weer eventjes tijd gehad om met de fiets verder te gaan. *O*

Was een heel geouwehoer.. Eerst paar lagen afbijt op de achterbrug gedaan.. verschillende afbijten gebruikt maar werkten geen van allen. :/ Nu bleef de resten van de afbijt erop hangen en die plakte als ik weet niet wat en kreeg ik er met geen mogelijkheid af. Remvloeistof erop gegooid, even in laten trekken en toen met de staalborstel aan de gang gegaan, nu ging het er aardig af. -O-
Het is nu de bedoeling om mijn achterbrug te polijsten.

Hier een begin: het donkere is nog die plakzooi. |(





Nou dit was het weer voor even, ik hoop de achterbrug snel af te hebben.. Ben benieuwd. :$

Laterrrr :W
 
Is een klote werkje maar het resultaat mag er wezen, geen staalborstel gebruiken is het aluminium te zacht voor, krijg je nog meer krassen. Beste is een nylon borstel

bij mijn 1e projectje (ook toevallig een zxr) staat een beetje omschreven (pag1 onderin ergens) hoe je kunt polijsten

pruttelaap in "kawasaki zxr 750 project 1"


:W

Ah oke! Ik zie het, is beter om te doen dan denk ik! Zijn die dingen gewoon te koop bij de lokale bouwmarkt? Ding ziet er super uit! Lekker bling! :9~

Groetjes, :W

Ramon
 
Het is denk ik makkelijker op de achterbrug er uit te halen he?
Wat kan ik gebruiken als middenbok? Ik heb echt geen flauw idee wat ik daar voor kan gebruiken en niet te veel geld kost. :?
 
Bij de praxis verkopen ze kleine verstelbare bokjes op de autoafdeling van het merk jeep als je er twee neemt passen die onder de draagarmen aan de zij en onderkant van je blok
 
*UPDATE* *O*

Ten eerste bedankt allemaal voor de leuke reacties en tips! *D
Zal binnekort even kijken voor die steuntjes!

Eergister ook een r1 achterlicht binnen gekregen, die gaat verwerkt worden in de achterkap. :)





KTM stickers.. |( Door de vorige eigenaar gedaan.

Gister bij Remko geweest, mooie fiets hoor Remko!
Ook is hij zo aardig geweest om een donatie te doen aan dit project! :}

Zie hier, Een andere achterbrug met schokbreker! Ben er echt blij mee, bedankt Remko!





Vandaag ga ik aan de gang met de achterbrug, eens kijken wat er van komt. :$

Fijne dag! :W

Groetjes,

Ramon Kelderman
 
Terug
Bovenaan Onderaan