Kawasaki ZXR 750 H1 custom project

naar mijn mening moet je de hoek van je subframe wat veranderen.
 
Omaaaa. *O*

Het voorwiel is er uit om gespoten te worden. :+
De kuipen hangen ook al, dus hoop dat ik binnekort tijd vind om het subframe nou eens af te maken. :X

 
Laatst bewerkt:
Brrrr wat is het koud, sinds ik geen klus/beunhok heb en alles buiten moet doen gaat het allemaal wat langzamer. :Z

Ik heb wel een nieuwe tankdop gekocht want deze was kapot.
Het voorwiel is voorbereid om te spuiten maar het is te koud dus kan niet. |(

 
Brrrr wat is het koud, sinds ik geen klus/beunhok heb en alles buiten moet doen gaat het allemaal wat langzamer. :Z

Ik heb wel een nieuwe tankdop gekocht want deze was kapot.
Het voorwiel is voorbereid om te spuiten maar het is te koud dus kan niet. |(

[~[url="http://www5.picturepush.com/photo/a/7464188/640/7464188.jpg"]afbeelding~][/URL]


Het is echt kut deze winter. Zou zelf ook wel door willen sleutelen maar heb ook geen hok '( . Het project ziet er super uit ramon! Ben benieuwd naar het eind resultaat, dan kom ik hem wel bekijken 8-) !
 
Laatst bewerkt:
Helaas.. Wegens tijd gebrek en meer dingen aan mijn hoofd komt er even een andere wending aan het project. De voorkuip gaat eraf dus het wordt echt een naked bike, alles wordt natuurlijk nog wel netjes gespoten en klaar gemaakt enzo. Dan wordt hij ook zo snel mogelijk verkocht omdat ik er gewoon geen tijd meer voor heb.

Het wordt uiteraard nog steeds een nette motor. :D
 
Vandaag eindelijk weer goed weer voor de fiets! *O*
Heb de nieuwe voorkap er op gezet en de voorvelg gespoten.
Binnekort tijd zoeken om de koelslangen in te korten want zo ziet er niet uit. -O-

Nog een vraagje.. De clipons zitten met een bout aan de kroonplaat vast, nu wil ik ze verdraaien maar nu wil ik dus weten of iemand iets weet waardoor ik ze alsnog veilig vast kan zetten als dit uberhaupt kan. :?

Alvast bedankt voor de moeite. :)
 
DAHAAAG! *O*

Eindelijke weer eens wat foto's posten van de "vooruitgang" van de fiets.
Hier het nieuwe voorkapje. Ik vind het echt zonde van de kuip, vond het echt gaaf, maar heb er gewoon te weinig tijd voor om het veilig te maken...



Wow, ziet hier best lelijk uit. In het echt is het een stuk netter.


Het is echt een chaos met die grote koelslangen en de bedrading enzo, dus daar eerst maar eens iets aan doen.



De gespoten velg:



Het nieuwe overloopje:



Ja, zo lijkt het ook of ik nog wat doe. :+
Vind die koelslangen nog steeds echt afschuwelijk maargoed.. Heb ook weinig zin om een andere radiateur te kopen.

Dit was het weer even, vanavond eerst even met mijn mx-5 verder. :X
 
Ik kwam in dit topic terecht omdat ik met een soortgelijk project bezig ben. Zoveel mogelijk indrukken opdoen en dan pas de zaag erin ;) . Ik vind die kuip wel ruig. Heb je hem inmiddels al verkocht ?
 
Ik kwam in dit topic terecht omdat ik met een soortgelijk project bezig ben. Zoveel mogelijk indrukken opdoen en dan pas de zaag erin ;) . Ik vind die kuip wel ruig. Heb je hem inmiddels al verkocht ?

Gaaf! Waar ben jij mee bezig dan? Heb je foto's? :o
Nee de kuip is nog niet verkocht, denk dat ik toch nog maar een keer een pricedrop moet doen.. Ding ligt gigantisch in de weg. |(
 
Dat zijn goede berichten, Voor een leuk prijsje ben ik zeker geinteresseerd. Heb op dit moment nog geen betere foto dan een kaal frame met wielen. Ik zal van de week een nieuwe foto posten. De bedoeling is om er een kont van een CBR600RR op te zetten en de kleurstelling wordt zwart/wit. Ik wilde er eerst een naked bike van maken, maar kies toch maar voor een volle kuip i.v.m. comfort op hogere snelheid. PM me anders maar even voor de prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan