Kawasaki ZXR 750

Status
Niet open voor verdere reacties.

KawasakiGirl22

MF veteraan
21 jan 2005
1.266
0
Zoetermeer
Te Koop: Kawasaki ZXR 750 :]

- Bouwjaar 1995 (1 van de laatste, in 1997 pas op de weg gekomen)
- 750cc / 110 pk
- km stand 30241
- banden zijn nieuw
- net grote beurt gehad en afgesteld bij KMS motoren Poeldijk (nieuw oliefilter,nieuwe olie, kn luchtfilter, nieuwe bogies, nieuwe bogiekabels, carabateurs gereviceerd, en nieuwe gasnaalden en vlotters
- Tandwielen en ketting zijn 3000 km geleden vervangen deze zijn dus nog in redelijke / goede staat
- blauw ruitje, en carbonlook knipperlichten

De reden dat ik mijn motor verkoop is dat ik er geen tijd meer voor heb!!!

Wil je meer info mail dan even, mail staat in het profiel

De vraagprijs is €3000,-

Omdat er veel vraag was naar meerdere foto's heb ik ze nog even gemaakt!!!

106-0612_IMG.jpg


106-0611_IMG.jpg


107-0800_IMG.jpg


108-0801_IMG.jpg


108-0802_IMG.jpg


 
Laatst bewerkt:
Wat een strakke bike zeg! :9~
Over een paar weken moet ik afrijden, dus als je 'm tegen die tijd nog te koop hebt, ben ik zeker geïnteresseerd. Ook fijn dat over de prijs nog te praten valt ;)

Ps. Ik ben vrij lang. 1.94m. Denk je dat dit een probleem is op motor als deze?
 
De L is vanaf modeljaar 1993 geleverd tot aan de introductie van de ZX-7R in 1996.

'95 kan dus prima.

Enige wat ik een beetje jammer vindt is dat het spuitwerk aan de bovenkant afwijkt van een 'standaard' L, en het kuipframe is meegespoten.
 
Wat een strakke bike zeg! :9~
Over een paar weken moet ik afrijden, dus als je 'm tegen die tijd nog te koop hebt, ben ik zeker geïnteresseerd. Ook fijn dat over de prijs nog te praten valt ;)

Ps. Ik ben vrij lang. 1.94m. Denk je dat dit een probleem is op motor als deze?

Ik zou het niet weten ik ben 1.74 en ik ben voor het mooie net te klein dus dat zou je dat een keer moeten proberen he
 
Is dit hem soms?
******* hier stond het kenteken

Datum eerste afgifte Nederland 14 september 1998
Datum eerste toelating 13 maart 1995
Datum aanvang tenaamstelling 3 november 2004

Laat iedereen maar lekker ouwehoeren over bouwjaar en kleurstellingen.
't Is een nette fiets, zo te zien op de foto in originele staat, op één of twee kleine dingetjes na. Veel beter dan een heleboel andere afgeragde of verbouwde ZXR'en.
 
Laatst bewerkt:
Is dit hem soms?
MZ-91-FS

Datum eerste afgifte Nederland 14 september 1998
Datum eerste toelating 13 maart 1995
Datum aanvang tenaamstelling 3 november 2004

Laat iedereen maar lekker ouwehoeren over bouwjaar en kleurstellingen.
't Is een nette fiets, zo te zien op de foto in originele staat, op één of twee kleine dingetjes na. Veel beter dan een heleboel andere afgeragde of verbouwde ZXR'en.

Dat is hem ja, dank je wel voor het opzoeken nu maar hopen dat ie snel verkocht wordt!! :W
 
Dat is hem ja, dank je wel voor het opzoeken nu maar hopen dat ie snel verkocht wordt!! :W

Fijn ook dat iemand anders voor jou even je kenteken openbaar maakt :? Kunnen mensen met contacten tenminste ook zien waar ie staat.

Zou jij mij foto's willen mailen en info willen geven over het gebruik e.d.?? Ik heb interesse.

Ik mailde je ook.......patrickvanderven apuhdinges wanadoo punt nl
 
Fijn ook dat iemand anders voor jou even je kenteken openbaar maakt :? Kunnen mensen met contacten tenminste ook zien waar ie staat.

Zou jij mij foto's willen mailen en info willen geven over het gebruik e.d.?? Ik heb interesse.

Ik mailde je ook.......patrickvanderven apuhdinges wanadoo punt nl

ach ja dat nemen we voor lief
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan