Kawasaki ZXR 750

kawaspeedy

Rookie
19 aug 2004
12
0
wassenaar
Ik heb een Kawasaki ZXR 750 uit '91 en ben deze aan het reviseren.
ik heb mijn cilinderpoorten uit laten boren en er zit een overbore kit van Wiseco in, ijn cilinder kop heb ik laten flowen, ik heb een dynojet kitje bestelt en mijn Akrapovic is ook al onderweg dus als alles meezit krijg ik een PK-tje of 35-40 erbij!!! *D

Maar wie weet of er ook luchtfilter kelkjes van K&N of van een ander goed merk zijn want ik heb overal al gekeken maar het blijft tot nu toe maar bij vervangings filters en ik wil zo graag kelkjes hebben!!!!!!

Wie oh Wie kan mij helpen??????
 
En ik weet nog steeds niet hoeveel PK-s ik heb want mijn motor blok zit nog steeds niet onder mijn motor!!!!
Maar als die klaar is denk ik ook wel dat ik tussen de 130 en 140 |K zit maar ja de testbank moet het eerst uitwijzen maar ik ben heel niuwsgierig!!!! *D
 
Ja, 130 pk aan de krukas.

V-power heb ik ook geprobeerd, ik heb toen een gesprek aangeknoopt met een shell-medewerker. V-power is een schone Euro 97, ik heb hem geprobeerd. Mijn ZXR word er feller van als 95, maar trager als 98. V-power word verkocht als zijnde een "goeie" schone euro 95. Zodat de huisvrouwen met een 95 zuipend koekblik dat ook kunnen tanken. Ze merken dat de auto lekkerder rijd, feller...ze gaan dat vaker kopen dus je reinste oplichting. (het is dus euro 97)

Ze mogen dat onder de naam 95 verkopen omdat het niet schadelijk is voor een 95 rijdend koekblik.

Mijn zwager vond het geweldig, V-power in zijn Ibiza. Toen zei ik: "Gooi er volgende keer maar 98 in"

Dat was nog beter, zei hij......merkbaar of niet....vast gevoelsmatig.

Mijn motor is daar in ieder geval wel gevoelig voor, klein verschil in octaan geeft andere verbranding. In Duitsland verkopen ze Euro 100. Ik heb dat nog niet geprobeerd. Ik heb de vakantie naar Kroatie 95 getankt. Voortdurend snelweg dus kan het niet uit 98 te nemen. (kun je ook weinig krijgen in de bergen) 98 is echt voor in de bebouwde kom en als je wil blazen zonder bagage. Een maat van mij gooide er in oostenrijk RON 91 in. Dan ploft zo'n motortje en moet je hem goed in toeren houden anders komt het de berg niet eens op. Ik begon daar niet aan, ik hou teveel van mijn bike!!
 
Ja, 130 pk aan de krukas.

V-power heb ik ook geprobeerd, ik heb toen een gesprek aangeknoopt met een shell-medewerker. V-power is een schone Euro 97, ik heb hem geprobeerd. Mijn ZXR word er feller van als 95, maar trager als 98. V-power word verkocht als zijnde een "goeie" schone euro 95. Zodat de huisvrouwen met een 95 zuipend koekblik dat ook kunnen tanken. Ze merken dat de auto lekkerder rijd, feller...ze gaan dat vaker kopen dus je reinste oplichting. (het is dus euro 97)

Ze mogen dat onder de naam 95 verkopen omdat het niet schadelijk is voor een 95 rijdend koekblik.

Mijn zwager vond het geweldig, V-power in zijn Ibiza. Toen zei ik: "Gooi er volgende keer maar 98 in"

Dat was nog beter, zei hij......merkbaar of niet....vast gevoelsmatig.

Mijn motor is daar in ieder geval wel gevoelig voor, klein verschil in octaan geeft andere verbranding. In Duitsland verkopen ze Euro 100. Ik heb dat nog niet geprobeerd. Ik heb de vakantie naar Kroatie 95 getankt. Voortdurend snelweg dus kan het niet uit 98 te nemen. (kun je ook weinig krijgen in de bergen) 98 is echt voor in de bebouwde kom en als je wil blazen zonder bagage. Een maat van mij gooide er in oostenrijk RON 91 in. Dan ploft zo'n motortje en moet je hem goed in toeren houden anders komt het de berg niet eens op. Ik begon daar niet aan, ik hou teveel van mijn bike!!

Ja ik tank ook altijd 98 en heb eigenlijk nog nooit wat anders gebruikt maar het bevalt mij opper best en hij ging toch al als de brandweer maar het maakt wel degelijk uit welke benzine soort je erin gooit!!!!! :]
 
Nou dit is een pic van de mijne voor de revisie!!!!!

Heb nog geen foto van erna want hij is nog net niet klaar '(


misc
 
Terug
Bovenaan Onderaan