Kawasaki zxr Fotoshoot met model!

Dave Nada Noppes

MF veteraan
14 nov 2003
1.968
11
Lelystad
Gisteravond was Davie Nada een gelukkig man. :)
Een fotograaf heeft mij gevraagd om mijn oude verbouwde Kawa voor een fotoshoot beschikbaar te stellen. Nou daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen. Het was een gezellige avond en het heeft ook mooie foto's opgelevert. Dus wat willen we nog meer?
Foto's natuurlijk: :9
full

full

full

full

full

full

full

Veel kijk plezier, :]

Groet Dave Nada
 
Ik hoop echt dat er CE protectoren in die slip zitten, anders zat ze geheel zonder beschemring op de motor.... :X

En trouwens: toen ze weer thuis was zei ze tegen me dat ze op heeele mooie motoren had gezeten. Nu ik ze zie twijfel ik aan inzicht qua tweewielers.... O-)



zoo, Martell is de afgunst weer even kwijt....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je had vast wel een nat zadel dat ze afstapte :')

maar wel nice pics ze hadden alleen wel wat groter formaat gemogen hoor :P
owja en die overige waar ze wel naakt te zien is hebben we ook geen problemen mee :+

en bij nader inzien nog meer foto's van je bike :9~
volgens mij zag ik je op mf meeting ook rijden ??
 
Ik hoop echt dat er CE protectoren in die slip zitten, anders zat ze geheel zonder beschemring op de motor.... :X

En trouwens: toen ze weer thuis was zei ze tegen me dat ze op heeele mooie motoren had gezeten. Nu ik ze zie twijfel ik aan inzicht qua tweewielers.... O-)



zoo, Martell is de afgunst weer even kwijt....


haha, beschermRing...? :o _O-

Had ze haar kuisheidsgordel of piercings thuisgelaten? Moet die haar tegen opdringerige motorrijders beschermen...? }) _O- :W
 
Laatst bewerkt:
je had vast wel een nat zadel dat ze afstapte :')

maar wel nice pics ze hadden alleen wel wat groter formaat gemogen hoor :P
owja en die overige waar ze wel naakt te zien is hebben we ook geen problemen mee :+

en bij nader inzien nog meer foto's van je bike :9~
volgens mij zag ik je op mf meeting ook rijden ??

Nou lexus voor jou nog meer foto's van de bike,
full

Of bedoelde je dat niet _O- :W

En ja ik was ook op de MF mega meeting off course.

Groet Dave Nada
 
pas na paar keer kijken zag ik dat er op de 2de foto een andere motor werd gebruikt
 
Dacht bij foto 1 even dat het om een kerel ging, maar de andere foto's zien er al beter uit :9

Enne.. twijfelde je bij foto 4 niet een beetje om gewoon door te rijden naar huis? :+


Voor wat betreft de foto's op zich.. Ik vraag me af wat voor soort grietjes zich nou aanbieden voor dit soort foto's. Want zeg nou zelf, de kwaliteit van de foto's is inderdaad om van de huilen... Dit is toch geen professionele fotograaf??

Volgens mij zit deze kerel vanavond gewoon te fappen op z'n eigen foto's
WANK.gif
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan