Kawasaki zxr400 meeting/club

Ruben Goudswaard

Die hard MF'er
22 feb 2011
533
0
Nieuw-Lekkerland
Hallo forum lezers,

Ik ben Ruben en ben 19 jaar ben motor en auto fan en ik ben sinds afgelopen Zaterdag de trotste eigenaar van mijn Kawasaki zxr400 uit 1992. Wel met 25 kw begrenser maar ik ben er erg blij mee. Vrijdag mijn laatste examen afleggen en hopelijk slaag ik. Nou wilde ik vragen of er een speciale club is voor de zxr400 of dat er wel eens meetigs worden gehouden van Kawasaki meetings of specifiek een zxr400 meeting. Ik zou namelijk graag naar zoiets heen willen gaan als ik mijn rijbewijs heb..

Ik heb op internet gezocht alleen ik kon zo snel niks vinden hopelijk hebben jullie een duidelijk antwoord voor mij.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

:) ;) *D :P
 
Inmiddels al zelf iets meer info gevonden op een ander topic zie onderstaand bericht:
Ik wou meer informatie over zxr400 club en of meetings zie ook: Kawasaki zxr400 meeting/club nou zag ik dit voorbij komen en zag dat jullie een datum hadden gepland nou lijkt mij dat erg leuk alleen wilde ik weten wat gebeurd er op zoon meeting? Hoe lang duurt dat ongeveer? En is er ook ruimte voor onbekende en komen er wel vaker onbekende? Hopelijk hebben jullie antwoord op mijn 3 vragen.

Het bericht is afkomstig van: Het Kawasaki ZXR 400 topic deel 42; Mix-Topic!

Maar ook jullie antwoorden en suggesties zijn meer dan welkom
 
Terug
Bovenaan Onderaan