Kawasaki ZXR400

Daan7

Die hard MF'er
8 okt 2005
813
0
Utrecht
Morguh,
Dit is de eerste keer dat ik op dit forum zit, en t bevalt me nu al... Ik ben op zoek naar een Kawa zxr400 zodat ik me lekker kan uitleven met m'n gloednieuwe rijbewijs... Daarom wou ik graag weten waar je bij het kopen van zo'n ding op moet letten. Zijn er bijvoorbeeld vaste mankementen aan zo'n kawa?

groeten,
Daan7
 
he daan, goeie keuze! :) Ik heb de mijne particulier gekocht 1,5 jaar geleden en heb alleen bij een van de voorvorkpoten de ring moeten vervagen omdat 'ie lek was. Voor de rest helemaal nog niks van gehad. Altijd starten en :] Het is gewoon belangrijk dat de onderhoudshistorie aanwezig is en ga een proefritje maken. Ergens hier op het forum staat een lijstje met algemene dingen waar je op moet letten. Probeer het anders is in het ZXR 400 topic. Groetjes
 
Morguh,
Dit is de eerste keer dat ik op dit forum zit, en t bevalt me nu al... Ik ben op zoek naar een Kawa zxr400 zodat ik me lekker kan uitleven met m'n gloednieuwe rijbewijs... Daarom wou ik graag weten waar je bij het kopen van zo'n ding op moet letten. Zijn er bijvoorbeeld vaste mankementen aan zo'n kawa?

groeten,
Daan7

Je mag de mijne wel kopen 8-)
 
staan er op het moment genoeg te koop, mijne staat "semi" te koop omdat ik weer wat leuks heb gezien (heb altijd van die bevliegingen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan