Kawasaki ZXR400

Tynos

Die hard MF'er
10 nov 2002
628
0
Oudewater
Hallo,
Ik heb me een beetje verdiept in een aantal motoren en ik vind de Kawasaki ZXR400 echt super om mee te beginnen.. (zo op het eerste gezicht).
Nu heb ik gehoord dat het nogal problemen kan geven als je wat langer bent. Zelf ben ik ongeveer 1m88 en ik denk niet dat ik extreem lange benen heb.. Natuurlijk wil ik graag weten of ik er een beetje op zal passen..
De beste manier om daar achter te komen is natuurlijk gewoon naar een motordealer stappen en er even op gaan zitten.. Nu ben ik langs diverse dealers hier in de buurt geweest (omgeving Utrecht/Gouda) maar nergens kan ik een Kawa ZXR400 vinden.. Het is bijna overal Yamaha en Honda..
Weet iemand waar er eentje staat, zodat ik even kan passen??
Hoop wel echt dat ik er een beetje op kan..
Heeft iemand evt. ook wat specificaties van een Kawa ZXR400 (25kw-uitvoering)?? Evt topsnelheid, acceleratie, koppel, brandstofverbruik etc.. Alvast bedankt!! Groeten
 
This is your luky day, mail me maar ff, kan je komen passen.

25kw = 0-100 5.5 sec? top 175 1op20

niet 25kw = 0-100 4.2 sec top 220? 1op 22
 
Oke perfect Jasper!! En zeker een heeeel erg snelle reactie, 2 minuten haha!!!
:} :} :}
Ik heb inmiddels gemaild, thanxx alvast!! Groeten
 
Mmja ik vind 5,5 sec ook erg snel maar is natuurlijk niet erg :p !!!
En een top van 180 vind ik ook wel oke, had ik allemaal niet verwacht van een 25kw-er.. Nu nog even hopen dat ik er op pas, maar daar kom ik als het goed is snel achter.. Ik hoop het echt, zal echt balen zijn als het niet lukt.. Iemand missch nog ervaring verder??
 
uhm , ik dacht doe voorzichtig hou het laag, maar de mijne was ook niet echt 100% 25 kw de ringen zaten er in, maar hij liep nog 200 :?
 
uhm , ik dacht doe voorzichtig hou het laag, maar de mijne was ook niet echt 100% 25 kw de ringen zaten er in, maar hij liep nog 200 :?
Je zxr wilde je afschudden , je bent net zo lelijk als M.B.Die van mij gaat namelijk 240 op de teller , kan je nagaan ;)
(daar kun je wat mee). :+ :P
 
mijne ging 195km/h(was erg koud toen weet niet of het scheelt) en dat was echt z'n top harder ging ie echt niet :]
verbruik was 1:13 ongeveer }) maarja woon buitenaf en met warme motor en geen politie :X O-)
maar verder toppie fiets en heb er veel plezier van gehad, is trouwens ook zeer leuk in de bochten :P
ik zou zeggen probeer er toch een te scoren als je erop past en je kunt je lol op
 
Mail ontvangen trouwens Jasper?? Heb m gestuurd naar het adres dat in je profiel staat.. Groeten
 
Okee perfect!!
Nog even wat vraagjes trouwens.. Ik had eerder al gelezen dat, wanneer ik een 91er/92er/93er ofzo wil kopen (en dat ligt het best in mijn budget) dat ik dan perse naar duitsland moet gaan wanneer ik een 25kw-versie wil hebben omdat ze hier in NL nogal zeldzaam zijn.. Ook schijnt het zo te zijn dat je een standaard ZXR400 uit die jaartallen niet in NL kan laten terugtunen!??
Weet iemand vanaf welk jaartal precies dat wel legaal is, en ook mogelijk?? Ook heb ik al behoorlijk wat gelezen over importeren enzo uit Duitsland, maar is dit allemaal een beetje te doen in 1 dag?? Want je moet m natuurlijk eerst kopen, evt terug laten tunen wanneer dat nog niet gedaan is, laten keuren etc.. En ik zal dus ook voor een aanhanger of iets dergelijks moeten zorgen om m te vervoeren zeker?? Want ik zal er nog wel niet op mogen rijden natuurlijk.. Kan iemand dit even precies uitleggen, alvast weer veel dank :} :} :} !!!
Groeten
 
kan in 1 dag, kopen en laten terug voeren of al 25kw kopen die zijn er ook veel.
Keuren komt later.

Verder schijnen er verzekerings maatschappijen te zijn die genoegen nemen met een testbankuitdraai van 25kw, echter volgens kawasaki is dit niet legaal, je kunt vanaf 98 terugvoersetjes kopen, reken op 250 euro.

dus dld is the way!!
 
Haha doe maar niet denk ik.. Zal wel vooral arbeid zijn wat je betaalt..
En een 98er zit er voor mij nog niet in, eerder 92/93/94.. Betekent dus dat ik naar Duitsland moet eigenlijk..
 
Terug
Bovenaan Onderaan