Kawasaki ZXR750 1992 1750,- of goed bod

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duckatti

MF veteraan
24 apr 2008
3.534
0
Tjuchem aan zee.
Hallo,

Hierbij bied ik mijn Kawasaki ZXR750 J1 uit 1992 te koop aan wegens aanschaf andere motor.

Km stand: Ongv 68.000

Bij Km stand 66.949 heeft de de motor een beurt gehad met olie wissel nieuwe olie en benzine filters 4 nieuwe bougie's en zijn de carburateurs ultrasoon gereinigd. De tank is behandeld met een speciale coating tegen evt roest. totale kosten: 225 euro.

Bij deze beurt zat een checklist en daarbij is de hele motor nagekeken op oa banden, ketting tandwielen, lagers en keerringen etc. Uiteraard is dit allemaal ter inzage.

*De originele demper is vervangen door een ovalen superpole carbon demper met DB killer. *Zwarte kuipruit.
*kleine knipperlichten.

Enige minpuntje is dat er in de rechter onderkuip een stukje is afgebroken/gescheurd bij een kuipbevestiging maar dit is bijna niet te zien.

Ik vraag een goed bod maar houd het wel netjes aub Richtprijs is ongv. 1750 euro.



full
 
Mooie fiets man. Zo 1 wil ik ook ooit nog eens hebben. Ben wel benieuwd hoe die superpole staat trouwens, heb je daar foto's van?

Succes met de verkoop, kick!
 
Mooie fiets man. Zo 1 wil ik ook ooit nog eens hebben. Ben wel benieuwd hoe die superpole staat trouwens, heb je daar foto's van?

Succes met de verkoop, kick!

Hey sjaak, ben jij je fiets ook al kwijt? De superpole zit er op deze foto`s al onder onder. En het geluidje is echt :9~
 
Hey jeffrey! Ja, ben 'm al kwijt, heb zelfs ook alweer 'n ander :P. Dus dat is die superpole, ik dacht dat dat van die dunne alu stokkies waren. Ziet er wel dik uit iniedergeval ;). Je had 'm al eens eerder te koop staan toch? En wel 'n zx6 kopen he :P. Wat voor zx6 zou je willen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan