Unforgiven_NL
MF veteraan
- 27 jul 2004
- 1.856
- 1
Wegens omstandigheden nu dus te echt te koop:
Mijn Kawasaki ZXR750 model L uit 1993. Motor moet weg omdat ik een off/all-road of SM wil. Er staat nu 46.000 km op de teller and couting. Lichte kuipschade aan de rechterzijkant en topkuip. Hapje uit de topkuip ter hoogte van het knipperlicht. Rechterkuip licht gekrast. Ze is sinds maart 2005 in mijn bezit. Ze is altijd goed onderhouden!! Ik heb haar sinds haar 30.000ste km. Bij deze kilometerstand zijn ook de koppelingsplaten vervangen. Bij 37.000 door ZXRene een grote beurt uitgevoerd waarbij echt een hoop gedaan is zoals:
Kleppen gesteld, voorvorkkeerringen + geleidenbussen vervangen, bougie's, alle vloeistoffen, lekkage van een keerring (bekende ZXR probleempje), enz.
Bij 42.000 km de waterpomp vervangen á 192 euro
500 km geleden olie+filter vervangen (Castrol GPS) en luchtfilter+airbox grondig schoongemaakt. Gisteren door ZXRene de carbs synchroon gezet en het uitlaatsysteem nagelopen. Deze was lek en de oorzaak was van 1 uitlaatpoort waar de 2 moertjes van los getrild waren
Verder:
Banden zijn nog goed voor de nodige km's (Pilot powers) voor 50% achter 40%
Ketting+tandwielen goed
Remblokken goed
Achtervelg gepolijst
Standaard uitlaat gemonteerd
"Zero-Gravity" Dubbel Bubbel kuipruit (gloednieuw)
Suzuki gouden GSX-R1000 6-zuiger remklauwen
Stalen remleidingen voor
Harris handvaten
MF-sticker
Voorlopig dus ff geen onderhoud nodig. Achterbandje zal het eerste zijn, maar die kan nog wel ff mee. Over 3000 km volgens het handboek kleppenspeling meten.
De motor rijdt echt perfect en ziet er ondanks de schade goed uit!
Info: via dit topic of mail: evert.nootenboom (@) wanadoo.nl (uiteraard aan elkaar en zonder haakjes)
Prijs: 2100 euro!!!!!
(Motor is exclusief stuurdemper wegens verkoop aan ZXRene)
Mijn Kawasaki ZXR750 model L uit 1993. Motor moet weg omdat ik een off/all-road of SM wil. Er staat nu 46.000 km op de teller and couting. Lichte kuipschade aan de rechterzijkant en topkuip. Hapje uit de topkuip ter hoogte van het knipperlicht. Rechterkuip licht gekrast. Ze is sinds maart 2005 in mijn bezit. Ze is altijd goed onderhouden!! Ik heb haar sinds haar 30.000ste km. Bij deze kilometerstand zijn ook de koppelingsplaten vervangen. Bij 37.000 door ZXRene een grote beurt uitgevoerd waarbij echt een hoop gedaan is zoals:
Kleppen gesteld, voorvorkkeerringen + geleidenbussen vervangen, bougie's, alle vloeistoffen, lekkage van een keerring (bekende ZXR probleempje), enz.
Bij 42.000 km de waterpomp vervangen á 192 euro
500 km geleden olie+filter vervangen (Castrol GPS) en luchtfilter+airbox grondig schoongemaakt. Gisteren door ZXRene de carbs synchroon gezet en het uitlaatsysteem nagelopen. Deze was lek en de oorzaak was van 1 uitlaatpoort waar de 2 moertjes van los getrild waren
Verder:
Banden zijn nog goed voor de nodige km's (Pilot powers) voor 50% achter 40%
Ketting+tandwielen goed
Remblokken goed
Achtervelg gepolijst
Standaard uitlaat gemonteerd
"Zero-Gravity" Dubbel Bubbel kuipruit (gloednieuw)
Suzuki gouden GSX-R1000 6-zuiger remklauwen
Stalen remleidingen voor
Harris handvaten
MF-sticker
Voorlopig dus ff geen onderhoud nodig. Achterbandje zal het eerste zijn, maar die kan nog wel ff mee. Over 3000 km volgens het handboek kleppenspeling meten.
De motor rijdt echt perfect en ziet er ondanks de schade goed uit!
Info: via dit topic of mail: evert.nootenboom (@) wanadoo.nl (uiteraard aan elkaar en zonder haakjes)
Prijs: 2100 euro!!!!!
(Motor is exclusief stuurdemper wegens verkoop aan ZXRene)
Laatst bewerkt: