Kawasaki ZXR750 L 1993

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unforgiven_NL

MF veteraan
27 jul 2004
1.856
1
Wegens omstandigheden nu dus te echt te koop:

Mijn Kawasaki ZXR750 model L uit 1993. Motor moet weg omdat ik een off/all-road of SM wil. Er staat nu 46.000 km op de teller and couting. Lichte kuipschade aan de rechterzijkant en topkuip. Hapje uit de topkuip ter hoogte van het knipperlicht. Rechterkuip licht gekrast. Ze is sinds maart 2005 in mijn bezit. Ze is altijd goed onderhouden!! Ik heb haar sinds haar 30.000ste km. Bij deze kilometerstand zijn ook de koppelingsplaten vervangen. Bij 37.000 door ZXRene een grote beurt uitgevoerd waarbij echt een hoop gedaan is zoals:

Kleppen gesteld, voorvorkkeerringen + geleidenbussen vervangen, bougie's, alle vloeistoffen, lekkage van een keerring (bekende ZXR probleempje), enz.

Bij 42.000 km de waterpomp vervangen á 192 euro :(

500 km geleden olie+filter vervangen (Castrol GPS) en luchtfilter+airbox grondig schoongemaakt. Gisteren door ZXRene de carbs synchroon gezet en het uitlaatsysteem nagelopen. Deze was lek en de oorzaak was van 1 uitlaatpoort waar de 2 moertjes van los getrild waren :P

Verder:

Banden zijn nog goed voor de nodige km's (Pilot powers) voor 50% achter 40%
Ketting+tandwielen goed
Remblokken goed
Achtervelg gepolijst

Standaard uitlaat gemonteerd
"Zero-Gravity" Dubbel Bubbel kuipruit (gloednieuw)
Suzuki gouden GSX-R1000 6-zuiger remklauwen
Stalen remleidingen voor
Harris handvaten
MF-sticker O-)

Voorlopig dus ff geen onderhoud nodig. Achterbandje zal het eerste zijn, maar die kan nog wel ff mee. Over 3000 km volgens het handboek kleppenspeling meten.

De motor rijdt echt perfect en ziet er ondanks de schade goed uit!

Info: via dit topic of mail: evert.nootenboom (@) wanadoo.nl (uiteraard aan elkaar en zonder haakjes)


Prijs: 2100 euro!!!!!

full


(Motor is exclusief stuurdemper wegens verkoop aan ZXRene)
 
Laatst bewerkt:
Foto vanavond genomen, zit nog onder de roadkill's (vliegen)

Zie onderstaande post's (klote server weigerd :( )
 
Laatst bewerkt:
full


En NEE die rook is geen olie verbruik, dat is een net gestartte koude motor bij 4 graden boven nul, voor de wijsneuzen onder ons... B| (zie winter handschoentjes)

Deze remus uitlaat kan je dr ook gratis bij krijgen. Deze is alleen niet in goede staat.
 
Laatst bewerkt:
Echoooooooooo....... :(

Vandaag nog 2 keer aangesproken door onbekende mensen die het een mooie fiets vonden en ff een praatje kwamen maken. Ze mag dr echt nog zijn hoor voor haar leeftijd! Mensen kom op, 2500 euro is geen geld voor deze fiets!
 
Yoooooo!

Ff zwaaien natuurlijk :W

En beestje zit er in het licht van Scheveningen ook erg mooi uit natuurlijk :Y . Nou, genoeg gelult want ik kan m toch niet betalen of d'r op rijden :+ .

kopen die handel dudes 8-)
 
(Afbeelding)

En NEE die rook is geen olie verbruik, dat is een net gestartte koude motor bij 4 graden boven nul, voor de wijsneuzen onder ons... B| (zie winter handschoentjes)

Deze remus uitlaat kan je dr ook gratis bij krijgen. Deze is alleen niet in goede staat.
Bekend probleem _O- . Stond met m'n Diversion met -5 een keer bij een stoplicht met choke er nog op. En het was mistig. Man ik dacht dat ik in m'n eigen rook zou stikken _O- .

Mooie motor, zal nog wel een keer verkocht zijn *O* .
 
Misschien koop ik hem zelfs wel kleefje B| Ze hebben mijn Xtje nameijk vanacht gestolen -O- B| '(

GODVER WAT BEN IK DAAR ZIEK VAN :( :( :( :( :( :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan