Kawasaki ZXR750

Nee hoor, klopt wat Silversurfer zegt...een zwarte fiets moet dan ook helemaal zwart zijn.
TT lult geen onzin... :P
En om te bewijzen dat ik consequent ben, mijn huidige ZX9R is ook ontstickerd:

Silver04.JPG


[me]silversurfer houdt ECHT niet van stickertjes :( :( [/me]
 
ik wilde eerst ook een zxr750 kopen, supermooie motor.

maar ben een proefrit gaan maken, en kon er niet echt lekker op zitten.
ben ongeveer 1.85m, dus zorg eerst dat je er een groot stuk op getourd/raced hebt voor je er 1 aanschaft.

fireblade zit veel beter
 
Ik heb ook een ZXR aangeschaft.. Ben aan het denken geweest of ik een R zou aanschaffen etc.. maar niet gedaan.. nu een leuke gewone zxr aangeschaft...echter wel een 98pk uitvoering (ja daar ben ik best trots op :P ).. Hier eerst maar es flink mee verder leren sturen.. en dan ga ik wel weer stapje hoger ;)
 
Ha, zeker cool, let wel op zxr 750r uit 90 hebben heel erg last van uitlopende bigend lagers, dit zortg voor grote schade, (kleppen in blok op kant vast gelast en gat in zuigers,) Deze blokken zijn dan ook in Europa niet te vinden.
Vanaf 91 en later is het toerental iets gewijzigd. Dus met een dynojetkit moet je niet knoeien op een zxr750.
Heel veel fun met je aankoop :]
 
Ha, zeker cool, let wel op zxr 750r uit 90 hebben heel erg last van uitlopende bigend lagers, dit zortg voor grote schade, (kleppen in blok op kant vast gelast en gat in zuigers,) Deze blokken zijn dan ook in Europa niet te vinden.
Vanaf 91 en later is het toerental iets gewijzigd. Dus met een dynojetkit moet je niet knoeien op een zxr750.
Heel veel fun met je aankoop :]


Whahahahahahahahahahahaha humor!!! _O- _O- _O- 3 jaar later idd... :X
 
Hoi dames,

Wie heeft er ervaring met een Kawasaki ZXR750R? Ik heb er een op het oog van '94. Zijn deze er alleen maar in de kleuren groen en zwart-violet?

Waarom spreek je alleen de DAMES aan? :?

Khad 2 maanden lang een zwart paars-roze zxr750 uit '95 (is nu een streetfighter geworden), bij mijn weten hebben ze allemaal (tot '95) ronde koplampen.

Maar 3 jaar oud idd, LOL _O-

Tja, en de R uitvoering is alleen in wit-blauw-groen....of je moet zelf aan de slag gaan...

Loopt TS nog steeds op dit forum rond trouwens?....
 
Die zxrren zien er zo super vet gemuscled uit ofzo, een mooiere fiets heb ik nog niet gezien , lekker dikke tank en brede kuip :9~ :9~ :9~ , als ik ooit ens iets anders ga kopen wegens geldoverschot wordt het zeker een zxr, enne, kzag van de week een paars zwarte rijden , nou vind ik groen super , maar die zag er ook errug strak uit hoor :} :}
 
Die zxrren zien er zo super vet gemuscled uit ofzo, een mooiere fiets heb ik nog niet gezien , lekker dikke tank en brede kuip :9~ :9~ :9~ , als ik ooit ens iets anders ga kopen wegens geldoverschot wordt het zeker een zxr, enne, kzag van de week een paars zwarte rijden , nou vind ik groen super , maar die zag er ook errug strak uit hoor :} :}

Ik volg je helemaal

Kzat laatst ff op een R6, manmanman, ik had m'n knieën zowat tegen elkaar aan, zo smal was dat ding... :N

Nee, geef me dan maar m'n ZX-7R, dan heb je tenminste wat tussen je benen zitten :Y (ook bij de ZXRretjes overigens, de voorloper van de ZX)
Kvraag me af of ik de eerstkomende 5 a 10 jaar nog iets anders wil..
 
(Afbeelding)

Voor hen die lui zijn.....

Enne, de ervaringen zijn zeer goed te noemen. Sterke fiets met zeer goede rij-eigenschappen en ietsiepietse extra gewicht. Maar dat compenseert de R uitvoering ruimschoots :P


Hey das toevallig, laat ik nou net dezelfde kuipen, met dezelfde stickers (nog wel iig ;) ) en dezelfde uitlaat hebben gekocht vandaag, echt vreselijk toevallig. Hoorde dat die "akra" :P nogal stil zijn , moet ik de dempers er nog uitboren ofzo? :P

[me]Flagg heeft het gevoel een splinter van de Ark van noach gevonden te hebben, maar dan anders.. :) [/me]
De kuipen van de brommer van ijskonijn.. bijna hetzelfde toch? O-)
 
Laatst bewerkt:
weet iemand de juiste kleuren namen/codes van de zwart/violet

want helaas is er bij mijn zxr750 schade aan de tank gekomen waardoor hij opnieuw gespoten moet worden.
de dealer geeft niet de combinatie ervan, omdat het een "bedrijfsgeheim" is :X
(net als die ferari-rood kleur)
 
Terug
Bovenaan Onderaan