Kawasaki ZXR750

nou het bedrijf heeft zowiezo geen benul van motoren
of ze hebben er een ander blok onder gezet.
zxr 2cilinder? 5 versnellingen? licht metalen velgen? achterspoiler??? het is geen auto!

ik zou em niet kopen als ik jou was
 
nou het bedrijf heeft zowiezo geen benul van motoren
of ze hebben er een ander blok onder gezet.
zxr 2cilinder? 5 versnellingen? licht metalen velgen? achterspoiler??? het is geen auto!

ik zou em niet kopen als ik jou was

zit anders wel een achterspoiler op hoor ;)

en lichtmetalen velgen klopt ook 8-)
full
 
nieuwe achter band en tandwiel en ketting en een nieuwe uitlaat zijn vernieuwd


waarom ga je een nwe achterband en nwe uitlaat vernieuwen??? _O-


39000km heb al in verschillende topics horen zeggen dat de kawas zeker de oudere
wel problemen hebben met de smering, en de kosten hoog kunnen oplopen
Maar over garantie wordt dan wel niet gesproken?
is het niet verplicht dat een handelaar garantie moet geven??
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het dus ook al een beetje een vreemde zaak. Het is de enige motor die ze verkopen en ze verkopen hem inderdaad alsof het een auto is. En dan maar niet te spreken over de zinsopbouw. Op hun officiele site staat het zelfs ook zo.

39dkm is dus wel veel voor een zxr750? Iemand ervaringen uit eigen hand?
 
PRIJS € 2.400,- Marge
BOUWJAAR: 1992
KM-STAND: 39.000
CARROSSERIE: Motor is dit veilig?
AANTAL DEUREN: 0 Is toch knap dat ze dit dan wel weten...
KLEUR: Groen
BRANDSTOF: Benzine
VERMOGEN: KW alleen kilwatt deze motor? geen pk's?
MOTOR INHOUD: 0 rijd vast beroerd...
TRANSMISSIE: Handmatig inkoppertje :+
OPTIES:
1e eigenaar, 5-versnellingen, achter spoiler, lichtmetalen velgen , nieuwstaat, toerenteller, is dit een optie bij een motor??

OPMERKINGEN:
Bel 06-51302536 voor een afspraak! nieuwe achter band en tandwiel en ketting en een nieuwe uitlaat zijn vernieuwd
 
Ik vond het dus ook al een beetje een vreemde zaak. Het is de enige motor die ze verkopen en ze verkopen hem inderdaad alsof het een auto is. En dan maar niet te spreken over de zinsopbouw. Op hun officiele site staat het zelfs ook zo.

39dkm is dus wel veel voor een zxr750? Iemand ervaringen uit eigen hand?
Ik heb een 89er met 99500 en een beetje op de teller 8-)
Compressie zit nog op ruim 9bar en bij 6 wordt het pas kritiek dus wat dat betreft is er niets aan het handje, die blokken zijn juist oersterk.
Het is een koekblikzaak dus wellicht ingeruild op den koekblik dus dat ze er geen verstand van hebben kan juist in jouw voordeel zijn.
Ga eens kijken en doe eens een indruk op van de zaak en de mensen, zijn ze niet TE glad (verkopers zijn altijd glad) dan maak eens een proefrit.
Let wel dat Kawa standaard wat meer mechanisch geluid maakt en dat een rammeltje niet meteen een probleem hoeft te zijn.
Probeer eens voorzichtig je handen van het stuur te halen om te kijken of hij niet ernstig trekt (iets kan altijd vanwege spoorvorming in de weg of na het kettingspannen niet 100% rechtzetten van het achterwiel).
Kijk ook naar de handles en kuipdelen naar valschade en neem als je de mogelijkheid hebt iemand mee met wat meet technische kennis van motoren.
Betaal niet de volle prijs en als je hem voor €2000,- mee kan krijgen kanje denk ik ook nog wel een kleinigheidje aan reparatie veroorloven zonder dat het een miskoop wordt.
Rij je rond deze tijd van et jaar een rondje al testrit kan het zijn dat ie stationair wat hapert omdat de (oudere) ZXR types last kunen hebben van carb icing.
Laat hem in dat geval met een warme motor ergens beschut een paar minuten staan (hoeft niet met draaiende motor) en kijk daarna na een paar honderd meter rijden of het dan weg is, de motorwarmte heeft dan het grootste deel van het vocht en de kou uit de airbox gehaald en doet het dan tijdelijk weer goed tot hij door de rijwind weer teveel is afgekoeld.
Als je in de winter wil gaan doorrijden zijn er wel truukjes om dat te verhelpen en hoeft dus geen afknapper te zijn voor de aanschaf.
Ondanks de kilometerstand van die van mij heb ik er dagelijks plezier van en er komt zeker een Kawa terug als er een nieuwe komt *O* (of ik moet opeens rijk zijn want dan komt er een KTM superduke :9~ )
 
nou het bedrijf heeft zowiezo geen benul van motoren
of ze hebben er een ander blok onder gezet.
zxr 2cilinder? 5 versnellingen? licht metalen velgen? achterspoiler??? het is geen auto!

ik zou em niet kopen als ik jou was

En niet alleen van motoren... wat dachten jullie van deze ''cabrio'' _O- _O- met kilometerstand op aanvraag :X
(Eerste advertentie)

Autodealers, autodealer, merk autodealers, dealer, occasion autodealers, auto kopen, occasion, bent u op zoek naar een een betrouwbare occasion, zoek niet verder Autodealers.nl heeft ruim aanbod occasions in alle merken.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien het geen kenners als je de woorden zo ziet, kan je dat ook in je voordeel gebruiken bij het onderhandelen. :X

Het dak van de "cabrio" kan niet dicht ..... :+
 
:X :X :X dat moet een blinde geweest zijn...

PRIJS € 3.500,- Marge
BOUWJAAR: 2006
KM-STAND: 5
CARROSSERIE: Cabriolet
AANTAL DEUREN: 2 waar dan?
KLEUR: Donkerrood
BRANDSTOF: Geen voorkeur
VERMOGEN: KW Nogmaals waar dan?
MOTOR INHOUD: 0
TRANSMISSIE: Automaat -O-
OPTIES:
achter spoiler, airconditioning, automaat, bull-bar, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, bumpers in carosseriekleur (dubbel), cabriokap electrisch, handgeschakeld, hardtop(duidelijk softtop), lichtmetalen velgen (hout ook goed?) , nationale autopas,

:N

resize.aspx
 
Laatst bewerkt:
:X :X :X dat moet een blinde geweest zijn...

PRIJS € 3.500,- Marge
BOUWJAAR: 2006
KM-STAND: 5
CARROSSERIE: Cabriolet
AANTAL DEUREN: 2 waar dan?
KLEUR: Donkerrood
BRANDSTOF: Geen voorkeur
VERMOGEN: KW Nogmaals waar dan?
MOTOR INHOUD: 0
TRANSMISSIE: Automaat -O-
OPTIES:
achter spoiler, airconditioning, automaat, bull-bar, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, bumpers in carosseriekleur (dubbel), cabriokap electrisch, handgeschakeld, hardtop(duidelijk softtop), lichtmetalen velgen (hout ook goed?) , nationale autopas,

:N

[afbeelding]
_O- _O- _O-
 
typisch een autohandelaar die als inruil een motor heeft gekregen oid.
als je echt geintresseert bent, zou ik dubbel goed kijken. want het is EN een handelaar, en ook nog een autohandelaar. dubbel dubbel dus.

persoonlijk zou ik verder kijken.
 
Die kar! _O-

Maar ff to the point! Ik ben net ff langsgeweest en het is een beetje een té gladde verkoper in een vaag pand zonder naam.. :?. Hij had de uitlaat + ketting en band laten vervangen, omdat ie er zelf geen verstand van heeft. Hij was ook toevallig aan de kawa gekomen met een auto inruil oid. En verder kwam ie met een opmerking tussendoor dat de km stand geen 39dkm maar bijna 44dkm is. Dat klopt dus op de site ook niet helemaal. Het kan inderdaad in mijn voordeel werken dat ie er geen verstand van heeft, al heeft een beetje handelaar toch echt wel verstand van waar ie tevéél voor moet vragen :P. Verder zou het toch raar zijn als ie de uitlaat e.d. laat vervangen terwijl de motor misschien niet goed zou zijn.

@ deadly paradox: Hoe lang ben jij eigenlijk als vragen mag? Ik ben zelf 1.98m en zat een beetje te twijfelen of ik er niet te lang voor ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan