chrisjemol
MF veteraan
VERKOCHT!!!
Hallo
ik heb een kawasaki zxr750 uit 1989 staan (H model) die ik wou gaan gebruiken als circuitmotor maar bij nader inzien ga ik dat niet doen.
Ik zat zelf te denken aan een prijs van800 euro (dat zijn de nieuwe onderdelen al bijna). NIEUWE PRIJS 700 EURO!!
specificaties:
- 51000km op de klok
- blok nog mooi zwart.
- michelin macadam voorband, zgan
- bridgestone bt-014 achterband zeeen van profiel over
- nieuwe uitlaat eronder met nieuwe zwarte einddemper ivm kapotrotten van vorige uitlaat
- nieuwe voorvork erin (ivm zwarte onderpoten --> mooier)
- nieuwe olie, oliefilter en koelvloeistof erin
- nieuwe remhendel ivm afbreken oude
- Nieuwe accu (halverwege september 2009 gekocht)
- nieuwe koppelingspomp ivm lekken oude
- nieuwe remblokken voor en achter+ nieuwe vloeistof
- nieuw koelvloeistofreservoir ivm lekken v/d oude
- nieuwe gaskabels (trek- en duw)
- alles doet het (lichten, remmen, remlicht, koppeling, gas, enz.)
De motor heeft alleen 1 klein minpunt:
de kuipen achter zitten erop maar hebben her en der wat scheurtjes, de tank heeft een deuk aan de linkerkant en de voorkuip is niet gemonteerd omdat hij totaal aan diggelen lag. Dit komt omdat ik een keer met de motor ben gevallen en hij precies op de topkuip viel. Ik heb de resten van de topkuip nog wel, misschien dat hij voor een handig iemand te plakken is ofzo.
De lampen e.d. zitten wel gemonteerd dus je kan er gewoon mee rijden, of je kan er een streetfighter van maken.
PROEFRIT MOGELIJK!!
Hierbij foto's van en zonder kuip, voor de indruk van de kapotte kuip en van het 'naakte' streetfighter idee!
Heb er eventueel een kuip bij van een J model, die evt. pas te maken is, dan kost het ding helemaal niets extra (op een spuitbus voor de zijkappen na!!)!
Voor grotere foto's ff mailen
Hallo
ik heb een kawasaki zxr750 uit 1989 staan (H model) die ik wou gaan gebruiken als circuitmotor maar bij nader inzien ga ik dat niet doen.
Ik zat zelf te denken aan een prijs van
specificaties:
- 51000km op de klok
- blok nog mooi zwart.
- michelin macadam voorband, zgan
- bridgestone bt-014 achterband zeeen van profiel over
- nieuwe uitlaat eronder met nieuwe zwarte einddemper ivm kapotrotten van vorige uitlaat
- nieuwe voorvork erin (ivm zwarte onderpoten --> mooier)
- nieuwe olie, oliefilter en koelvloeistof erin
- nieuwe remhendel ivm afbreken oude
- Nieuwe accu (halverwege september 2009 gekocht)
- nieuwe koppelingspomp ivm lekken oude
- nieuwe remblokken voor en achter+ nieuwe vloeistof
- nieuw koelvloeistofreservoir ivm lekken v/d oude
- nieuwe gaskabels (trek- en duw)
- alles doet het (lichten, remmen, remlicht, koppeling, gas, enz.)
De motor heeft alleen 1 klein minpunt:
de kuipen achter zitten erop maar hebben her en der wat scheurtjes, de tank heeft een deuk aan de linkerkant en de voorkuip is niet gemonteerd omdat hij totaal aan diggelen lag. Dit komt omdat ik een keer met de motor ben gevallen en hij precies op de topkuip viel. Ik heb de resten van de topkuip nog wel, misschien dat hij voor een handig iemand te plakken is ofzo.
De lampen e.d. zitten wel gemonteerd dus je kan er gewoon mee rijden, of je kan er een streetfighter van maken.
PROEFRIT MOGELIJK!!
Hierbij foto's van en zonder kuip, voor de indruk van de kapotte kuip en van het 'naakte' streetfighter idee!
Heb er eventueel een kuip bij van een J model, die evt. pas te maken is, dan kost het ding helemaal niets extra (op een spuitbus voor de zijkappen na!!)!
Voor grotere foto's ff mailen
Laatst bewerkt: