Kawasaki ZXR750H1 Met nieuwe onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisjemol

MF veteraan
24 okt 2007
9.338
136
Geertruidenberg
VERKOCHT!!!

Hallo
ik heb een kawasaki zxr750 uit 1989 staan (H model) die ik wou gaan gebruiken als circuitmotor maar bij nader inzien ga ik dat niet doen.
Ik zat zelf te denken aan een prijs van 800 euro (dat zijn de nieuwe onderdelen al bijna). NIEUWE PRIJS 700 EURO!!

specificaties:

- 51000km op de klok
- blok nog mooi zwart.
- michelin macadam voorband, zgan
- bridgestone bt-014 achterband zeeen van profiel over
- nieuwe uitlaat eronder met nieuwe zwarte einddemper ivm kapotrotten van vorige uitlaat
- nieuwe voorvork erin (ivm zwarte onderpoten --> mooier)
- nieuwe olie, oliefilter en koelvloeistof erin
- nieuwe remhendel ivm afbreken oude
- Nieuwe accu (halverwege september 2009 gekocht)
- nieuwe koppelingspomp ivm lekken oude
- nieuwe remblokken voor en achter+ nieuwe vloeistof
- nieuw koelvloeistofreservoir ivm lekken v/d oude
- nieuwe gaskabels (trek- en duw)
- alles doet het (lichten, remmen, remlicht, koppeling, gas, enz.)

De motor heeft alleen 1 klein minpunt:
de kuipen achter zitten erop maar hebben her en der wat scheurtjes, de tank heeft een deuk aan de linkerkant en de voorkuip is niet gemonteerd omdat hij totaal aan diggelen lag. Dit komt omdat ik een keer met de motor ben gevallen en hij precies op de topkuip viel. Ik heb de resten van de topkuip nog wel, misschien dat hij voor een handig iemand te plakken is ofzo.

De lampen e.d. zitten wel gemonteerd dus je kan er gewoon mee rijden, of je kan er een streetfighter van maken.

PROEFRIT MOGELIJK!!

Hierbij foto's van en zonder kuip, voor de indruk van de kapotte kuip en van het 'naakte' streetfighter idee!
Heb er eventueel een kuip bij van een J model, die evt. pas te maken is, dan kost het ding helemaal niets extra (op een spuitbus voor de zijkappen na!!)!

zxrrood5.jpg

zxrrood6.jpg

zxrrood3.jpg

zxrrood4.jpg

zxrrood1.jpg

zxrrood2.jpg

zxrrood7.jpg

zxrrood8.jpg


Voor grotere foto's ff mailen
 
Laatst bewerkt:
Hey met Ivan.
Heb wellicht intersse in je motor.
Hoe zit het met ketting en tandwielen , koppelings platen,kleppen .
Ben benieuwd naar het fotos.

Groetjes Ivan.
 
hoi ik ga morgen ff foto's maken (dan ben ik vrij) de tandwielen zijn nog mooi en goed, hoef je lange tijd niet naar om te kijken. Koppelingsplaten zijn ook goed, pakken iig goed op, en heeft verse nieuwe olie. Kleppen weet ik niks van, heb de motor nog niet zo lang. De motor loopt wel gewoon dus dan zou je een keer moeten komen kijken/luisteren

Morgen iig foto's, en donny44 ; ik stuur ze op!
 
super, bedankt voor de foto's!
ik denk er nog over na, het is voor komend seizoen en ik wil wat groters en sterkers dan een FZR600. GSXR heeft nog steeds een beetje de voorkeur bij mij..
 
deze motor heeft meer vermogen dan de zxr'en die na 1990 zijn gemaakt, hij heeft 107pk, is sterk genoeg en met een top van +-270 km/h op de teller (250 echt)

motor is op zich goed te berijden, als je topkuip erafhaalt/vernieuwd.
 
J model voorkuip erbij indien gewenst die evt. pas te maken is!!
dan moet je helemaal niets eraan doen/kopen.
Opstappen en gaaann!!!
kick!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan