Kawasaki ZZR 1100

Status
Niet open voor verdere reacties.

pmf4k

Rookie
7 jul 2008
5
0
Hallo

ik wilde vanmiddag even op de motor weg starte hem en liet de kawa even warm draaien.

ging van de standaard af en reed hem achteruit.

motor sloeg ineens af en starte later ook wel weer..
nadat ik de motor voorhet huis had staan sloeg hij ineens weer af ( benzine kraan dicht )

motor van het contact af en kraan open: in 1 keer geen controle lampjes op het display??(oliedruik)en (neutraal) start een wilde dus niet...terug opde standaard en zadel eraf.
accu zat boordevol met stroom (nagemeten) maar steeds niks vanop starten leek!!

evenlater starte hij weer en plaatste het zadel er op(achterkant van het zadel zit het slot ) waar ik opsloeg om hem inhet slot te krijgen, ineens sloeg de motor weer af en kon weer geen contact krijgen???

accu kabels eraf gehaald schoongemaakt etc etc......daarna er weer op maar nog steeds geen lampjes op de display..heb daarna de kabels er weer vanaf gehaalt en de acculader op de losse kabels ( + & - ) aangesloten....lampjes branden toen wel ineens en de toerenteller stond op 6000 rpm????????

toen kabels weer opde accugedaanen de auto ervoor gezet met hulp van startkabels maar nog steeds niks wat opstarten lijkt!!!! wat kan dit zijn???
zekeringen zijn wel goed...heb het meeste ook vande stekkers schoongemaakt wat niet nodig was( meende dat het slecht contact was...

Mvg:harry
 
Slecht contact dus onder het dashbord en binnenkant frame (onderluchtfilter)...alle stekkers erin en eruitgehaald zat 1 grote bij die nogal wat Oxidatie had. denk dat het van de vele wasbeurten gekomen is.......1 nadeel is je moet de halve motorfiets slopen voor je ergens bij kan..

Maar goed het ZZRtje doet het weer;-) Happy me
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan