Kawasaki ZZR 600, wel of niet..

Wat ik ook even zou testen: het superhandige opbergvak in de kuip. Past precies nog geen pakje sigaretten in.

Weet iemand waar dat vak bij een zzr wel voor gebruikt kan worden?
 
Op donderdag 29 november 2001 21:55 schreef Jaap het volgende:
Wat ik ook even zou testen: het superhandige opbergvak in de kuip. Past precies nog geen pakje sigaretten in. Weet iemand waar dat vak bij een zzr wel voor gebruikt kan worden?

Een helm :+
 
Ik heb vandaag proef gereden (veilig met condoom ;) ).

Het doet het prima. Trilt niet, trekt niet naar één kant weg, alles prima. Nooit gevallen, ik heb niets gevonden. Het blok loopt lekker.

Zitten alleen kl*te banden onder. Maar ze willen er een set BT010 onder doen. De prijs komt hiermee onder de F 12.000,-.

Ik denk dat ik hem gaat kopen... Doen?

Dit is tie:

misc.php
 
Laatst bewerkt:
Prachtige fiets man, of die prijs goed is kan ik niet zo goed beoordelen maar hij ziet er erg mooi uit. :)
 
Jeps...zo 1 heb ik gehad...en das opzich best een aardige prijs...en zorg ervoor dat er BT010\'s onder gaan...anders krijg je echt spijt...waar staat ie eigelijk?
 
Jeps...zo 1 heb ik gehad...en das opzich best een aardige prijs...en zorg ervoor dat er BT010\'s onder gaan...anders krijg je echt spijt...waar staat ie eigelijk?

die je op de foto ziet is hij niet echt, ik bedoelde de kleur en zo.

hij staat bij Korteland motoren in Hardinxveld-Giessendam. Hij ziet er beter uit als op die op de foto! Alleen de uitlaatbochten zijn beetje vies en licht verroest, maar niet kapot, dus die haal ik er een keer van af, even ontroesten en opnieuw zwartspuiten (maar goed zie je niets van, zit onder de kuip, is wel beter roesten ze niet door).

oh ja hij staat voor mij gereserveerd ;) , dus als je gaat kijken... en hij is nu vies (ik heb hem door de regen gereden)

die bt010 komen er zeker onder!
 
IK HEB EM (/ HAAR) GEKOCHT!!! :]

Nu heb ik er twee! Kan ik kiezen }) .
btw. hoe noemen jullie je moter het / hem of haar?
 
heejjjj Goed man! ZZR rules!

Als je vragen hebt dan roep je maar!

Ik :] de 1100, en ben daar ok heeeeelll happy mee!

Greetzzr!
 
Terug
Bovenaan Onderaan