Kawasaki ZZR 600

Donder03

MF'er
27 mrt 2003
106
0
Hoofddorp
Ik weet een ZZR 600 te koop te staan voor het slordige bedrag van € 4500,-.
Het is een '93-er (nieuwe model) met +/- 28000km op de teller.
Voor de rest staat ie op nieuwe banden en ziet er nog perfect uit.

Echter zit ik nu te twijfelen, want het is toch een behoorlijke slok geld en zou mijn eerste motor worden.

Wat vinden jullie? Is die prijs gewoonweg erg hoog?

BvD,
Donder03
 
Laatst bewerkt:
Wat hoge prijs idd.

Ik heb in sept vorig jaar 3650 Euro betaald voor de mijne. Ook uit 1993 met 30000km op de teller nieuwe banden.

Voor de rest is het een leuke motor om mee te beginnen. :)
 
Bedankt voor de reacties. Ik weet nu tenminste zeker dat ik niet gek ben, omdat ik die prijs aan de hoge kant vond ;)
 
ZZR uit 94 heeft volgens de (bovag) lijst een dagwaarde van zo'n 3750 euro, deze moet wel heel mooi zijn. 'k zou of even verder kijken of flink onderhandelen..
 
ZZR uit 94 heeft volgens de (bovag) lijst een dagwaarde van zo'n 3750 euro, deze moet wel heel mooi zijn. 'k zou of even verder kijken of flink onderhandelen..

Heeft iemand die lijst online staan? Ik ben zelf op dit moment druk aan het zoeken naar mijn eerste motor, maar heb dus echt totaal geen idee wat 'redelijke' prijzen zijn.
Ik wil het liefst bij een dealer kopen (omdat je dan nog eens terug kan gaan om te zeuren) dus echt vergelijken met marktplaats lukt dan niet.

Een voorbeeldje: Kawa ZZR600 uit '90 met 50.000 op de teller. Vraagprijs: € 3500,-
Op marktplaats zie ik ze wel iets goedkoper maar niet gek veel. Plus dat ik dan uiteraard geen korting of wat dan ook krijg. Heb ik dan een 'goede' koop?

Alvast bedankt voor de informatie.
 
Heeft iemand die lijst online staan? Ik ben zelf op dit moment druk aan het zoeken naar mijn eerste motor, maar heb dus echt totaal geen idee wat 'redelijke' prijzen zijn.
Ik wil het liefst bij een dealer kopen (omdat je dan nog eens terug kan gaan om te zeuren) dus echt vergelijken met marktplaats lukt dan niet.

Een voorbeeldje: Kawa ZZR600 uit '90 met 50.000 op de teller. Vraagprijs: € 3500,-
Op marktplaats zie ik ze wel iets goedkoper maar niet gek veel. Plus dat ik dan uiteraard geen korting of wat dan ook krijg. Heb ik dan een 'goede' koop?

Alvast bedankt voor de informatie.

http://www.ensingmotors.nl/asp/templates/detailfoto.asp?MotorID=5719&CategorieID=3&MerkID=3

Stond in de wintermaanden (oktober/november) voor 4400

Wilde hem zelf kopen maar heb nu een andere ;-)

http://www.kawasakiclub.nl/content/0002.jpg

Een 91-er met 30.000 voor 3800 € !
 
Ter indicatie,,

Ik heb op 28-03-2003 precies dezelfde motor gekocht als die ene op de link die ZZR Lover aangaf. Ik heb € 3900 betaald voor een ZZR-600 uit Mei 1995 met 17.000 km op de teller. Greetz, Willem

full
 
Laatst bewerkt:
Heb per ongeluk dubbel gepost en ik kan dit niet meer weghalen. Wie van de moderators haal dit ff weg voor me?
Alvast bedankt, Willem
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand die lijst online staan? Ik ben zelf op dit moment druk aan het zoeken naar mijn eerste motor, maar heb dus echt totaal geen idee wat 'redelijke' prijzen zijn.
Ik wil het liefst bij een dealer kopen (omdat je dan nog eens terug kan gaan om te zeuren) dus echt vergelijken met marktplaats lukt dan niet.

Een voorbeeldje: Kawa ZZR600 uit '90 met 50.000 op de teller. Vraagprijs: € 3500,-
Op marktplaats zie ik ze wel iets goedkoper maar niet gek veel. Plus dat ik dan uiteraard geen korting of wat dan ook krijg. Heb ik dan een 'goede' koop?

Alvast bedankt voor de informatie.

Heb de lijst niet online, maar mijn vaste moto dealer had zo'n boekje en heeft het voor mij opgezocht..
 
hhmm.. bedankt voor de reacties. Weet je wat het vervelende nu gewoon is?
Hier in de noordkop is het best wel dun bezaaid met de motordealers. Dus ik heb gisteren een gevonden waar een zzr600 uit 95 stond met iets van 17.000 op de teller. Maar daar moet ik dus € 5300,- voor betalen!
Er is gewoon niet genoeg concurrentie hier in de buurt om een scherpere prijs te vinden. Ik kan me heel goed voorstellen dat er in de randstad hele andere prijzen zijn, maar tijd en vervoer maken het niet echt makkelijk om daar is even lekker rond te gaan kijken. Tuurlijk kan je via internet een hoop vinden, maar ik ben er nu al achter gekomen dat het blijkbaar heel moeilijk is voor dealers om hun database up2date te houden. Plus dat je op foto's ook niet alles ziet, dus best de kans hebt dat je voor jan met z'n korte achternaam naar Rotterdam e.o. afreist.
 
Motoren zijn en blijven gewoon duur. Ik heb maanden lang dagelijks het internet afgezocht voor een motor en ben ook al vaak wezen kijken naar diversen motoren, echter zonder resultaat. Ik had een budget van max. € 4000. Steeds dacht ik van een foto gezien te hebben dat het om een pracht motor ging, maar in werkelijkheid viel dat erg tegen. Een afknapper dus die ik al vele malen heb ondervonden. Dit had ik ook bij diversen dealers waar ik was wezen kijken en daar kosten die motoren nog meer poen! En voor de afstand heb ik het geluk dat ik een auto bezit, dus was dat geen probleem en kon ik zodoende ook reageren op advertenties uit andere delen van het land(ik woon in Leiden). Uiteindelijk ben ik geslaagd(zie bericht hierboven)en moest daarvoor een 2 keer een ritje maken naar Rheden dat nog voorbij Arnhem ligt. Het resultaat is een werkelijk schitterende motor met heel weinig km en in smetteloze staat. Met recht ben ik dan ook trots op. Veel succes verder met het zoeken!!
Greetz, Willem
 
Nogmaals bedankt voor de reacties.
Maar ik heb vanmiddag de knoop doorgehakt!
Het is geen ZZR600 geworden. Ik heb er wel een testritje op gemaakt maar ben toch voor een RF600 gegaan.
Waarschijnlijk wel iets te veel betaald maar ja... ik kan tenminste gaat rijden!
Zie ook : www.motor-forum.nl/forum/topic.php/24460
 
Nogal aan de prijs, die van mij komt uit mei 1993, geimporteerd uit Duitsland, was er incl. BPM 2700 aan kwijt, niks geen schade perfecte motor, 27000 opm de teller.

dus...
 
ZZR 600 uit 1992 met 55000 km
2100 euro (rechterkant heeft krassen questie van bij spuiten)
de bike heeft nieuwe achterband / ketting /tandwielen / remblokken voor/ accu
olie is vorige week ververst nieuwe olie filter
Je kan er zonder problemen retourtje spanje rijden (moet wel af en toe tanken)
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan