Kawasaki zzr1100

Daniel l

Rookie
20 jun 2022
4
0
Hallo heb een kawasaki zzr1100 uit 1990. Waarvan de 2e versnelling slecht is. Heb een andere blok gekocht d type. Alles over gezet . Heeft 10 seconden gedraaid. Toen maakte ik sluiting met de tank die lag er los boven op. Sindsdien niet meer aan de praat gekregen. Alle zekeringen, zijn goed. Wat kan het zijn. Hoor het graag. Groetjes Daniel
 
Inderdaad de hoofdzekering bij het startrelais ook controleren,en meet de zekeringen ook door,
soms lijken ze heel maar zijn dan toch stuk.
Heb ik gedaan zijn goed. Hoor de startrelais wel als ik start. Contact aan hoor ik knipperrelais bij de achterlamp.als ik sluiting maak startrelais gaat hij wel rond maar vonk niet
 
Heb ik gedaan zijn goed. Hoor de startrelais wel als ik start. Contact aan hoor ik knipperrelais bij de achterlamp.als ik sluiting maak startrelais gaat hij wel rond maar vonk niet
Tja als je pech heb kan het zijn dat je door een piekspanning te veroorzaken de CDI naar de eeuwige jachtvelden heb geholpen. 😬
Als je sluiting heb gemaakt hoort er ergens een zekering uit te knallen,gebeurd dat niet kan er ergens in het elektrische gedeelte
schade ontstaan,dan zal je aan het doormeten moeten slaan vrees ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan