Kawasleutelaar Groningen

BlackDevil

MF'er
27 feb 2004
30
0
Groningen
Wie heeft verstand van een Kawasaki gpz en zx 6r (1995 en 2003) en woont in of in de buurt van de stad Groningen?

Heb namelijk absoluut geen technische kennis maar zou dat wel graag (al meekijkend over een sleutelende schouder van een motorgekgenoot)willen leren.

Wie o wie lijkt dat wat?
 
Wat scheelt er aan?

Op dit moment draait de gpz weer als een tierelier maar dat heeft me dan ook flink wat geld gekost (en heb dus ook niet mee kunnen kijken! De zx 6r is op dit moment onderweg uit spanje dus die heb ik nog niet gezien. Ik zou er graag iemand naar laten kijken voordat ik een keuringsdatum bij de RDW aanvraag.
 
Durf mn eigen motor wel uit elkaar te halen, maar das omdat ik me niet zo schuldig voel als ik niet meteen weet hoe die weer in elkaar moet :X

Maar te zien aan de de projecten van Sjaap bijvoorbeeld, zou ik zeggen dat er wel grunnigers zijn die je moeten kunnen helpen. Zijn handig zat, die kunnen iemand vast aardig wat leren.

[offtopic] Is het allemaal goed gekomen met die stalling in de stad? [/offtopic]
 
Durf mn eigen motor wel uit elkaar te halen, maar das omdat ik me niet zo schuldig voel als ik niet meteen weet hoe die weer in elkaar moet :X

Maar te zien aan de de projecten van Sjaap bijvoorbeeld, zou ik zeggen dat er wel grunnigers zijn die je moeten kunnen helpen. Zijn handig zat, die kunnen iemand vast aardig wat leren.

[offtopic] Is het allemaal goed gekomen met die stalling in de stad? [/offtopic]

Zal vast wel goedkomen met die Groninger sleutelaars, maar heb nog steeds geen gegadigde die strakjes de zx 6r even grondig wil bekijken. Dus sleutelaars, kom maar op met je reactie!

Met die stalling ben ik trouwens helemaal in mn nopjes. Heb veel reacties gehad maar heb me wel verbaasd over de zuinigheid van veel motorbezitters. Hoewel ik had uitgelegd dat ik er zelf geen cent aan wilde verdienen maar simpelweg de kosten eruit moest halen zijn er nog motorfreggels die voor een tientje hun motor denken te kunnen stallen. De liefde voor mijn Kawa's gaat duidelijk verder. Als ik zo naar buiten kijk en zie dat het water met bakken uit de hemel valt, moet ik er toch niet aan denken dat ik door een paar centen te sparen de motor buiten moet laten staan. Heb er nu 3 staan dus er is nog ruimte.......
 
Mail maar ff wat er precies moet gebeuren of wat je wil leren :)

Ik zou in ieder geval graag leren hoe ik de motor grondig kan schoonhouden. Glimmen aan de buitenkant doet ie wel, maar ik weet niet hoe de toestand van de onderdelen is. Prio is de zx 6r die waarschijnlijk in de loop van volgende week wordt afgeleverd. Ik zou graag willen dat iemand de motor even kritisch bekijkt voordat ik ermee naar de RDW ga.Dus mocht je iemand weten....
 
Terug
Bovenaan Onderaan