Kawasuki - 1e poging mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

TTeun

MF veteraan
26 nov 2001
2.167
0
thuis
Ik las vandaag op racesport.nl dat het gerucht gaat dat Kawasaki en Suzuki wellicht niet alleen samenwerken op sommige gebieden, zoals al langer bekend is, maar in 2005 of zo ook één merk gaan voeren, om beter te kunnen concurreren.

Volgens mij best een slecht plan, niet alleen omdat ik natuurlijk gehecht ben aan Suzuki :} , maar ik zou het ook zonde vinden van Kawasaki, die toch ook fietsen bouwen met een eigen karakter :}

Zo, nu even proberen m\'n eerste poll in elkaar te klussen...

edit: $#@! waarom worden de antwoorden nu allemaal in tweeën gesplist?! net was ie nog goed!
 
Laatst bewerkt:
Eerst zouden ze samen een paar van die customs willen maken. Maar nu willen ze blijkbaar alles bij elkaar gooien. Heb het al op een paar plaatsen gelezen.

Laat ze d\'r eigen motoren blijven maken. Als ik een Kawa wil koop in een Kawasaki, wil ik een Suzuki dan een Suzuki. Maar Kawasuki zie ik echt niet zitten. Gooi alles maar bij elkaar dan rijden we straks allemaal op dezelfde motor. Zal het forum ook niet beter van worden. Beetje gezonde strijd hebben we allemaal toch nodig?
 
TTeun: geen comma\'s gebruiken in poll\'s. Dan gaat ie namelijk de fout in zodra je edit. :)
 
Laatst bewerkt:
ik doe hem dicht, kan je opnieuw beginnen zonder komma\'s als je je poll wil redden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan