Kawasuki of Suzaki? 2takt in ZXR400 kader

Of in beslag genomen vanwege technisch niet in correcte staat en afstand van gedaan?
 
Het meest waarschijnlijke is dat de motor nu ergens in het buitenland is,
als ik een 2 takt te koop zette waren het vaak Belgen die het kochten.
 
Ja vroeger ging ik mee met een maat die in Nijvel moest racen,s,avonds doken we de lokale kroegen in,
en wat was het gezellig daar en het bier was ook jummie :9~
 
Vergeet de biertjes niet!
Dat kunnen de Belgen een stuk beter dan wij.
Ps en eten is ook echt goed in Belgie
Helemaal mee eens! En het mooiste mountainbike gebied van Europa ligt ook in België en 1 van de mooiste circuits ter wereld!
 
Mooiste in je 2 laatste opmerkingen ben ik het niet mee eens, eigenlijk vind ik dat elk land in deze regio (UK/D/NL/B/F/CH/A/I) prachtige mountainbike, wielren en race circuits heeft liggen!
 
Een prachtig land België,maar het mooiste land is Italië er is niks in Europa wat ook maar in de buurt komt,
de mooiste circuits,de mooiste voertuigen,mooie vrouwen,lekker eten,wijn,en het mooiste landschap,wat wil een mens
nog meer.
 
Nu heeft Wallonie zeker hele mooie spots om te mountainbiken, maar als ik ergens een week moet vertoeven incl. mtb in Europa weet ik toch nog wel veel mooiere plekken te verzinnen persoonlijk. :+

Zonde overigens dat de fiets niet meer in de picture is.. Was een gave creatie!
 
Nu heeft Wallonie zeker hele mooie spots om te mountainbiken, maar als ik ergens een week moet vertoeven incl. mtb in Europa weet ik toch nog wel veel mooiere plekken te verzinnen persoonlijk. :+

Zonde overigens dat de fiets niet meer in de picture is.. Was een gave creatie!
Ja voordat Roy hem in handen kreeg wel🤭 🤫 :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan