Kawazaki zzr 1100

Eendevanger

Rookie
8 apr 2003
6
0
Haarlem
Ik ben na een aantal jaartjes rij ervaring wel toe aan iets met een beetje meer vermogen. En ik zat eigenlijk zelf te denken aan een kawa zzr1100. Kan iemand mij tips geven waar ik op moet letten als ik voor zoiets ga kijken?? Of is er iemand die hele slecht ervaringen heeft met een zzr 1100 (goede ervaringen zijn ook welkom natuurlijk).

Ik hoor (lees) het wel.
 
Superfiets!

Let op dat het link systeem (achter schokbreker) niet vast gerot zit. Ook wil de drufstang lager er wel ens uitlopen ( niet zelf gehad ) en de 2 of 5 versnelling wil er wel eens mee op houden (wel zelf gehad). Deze problemen doen zich vooral voor bij de eerste modellen ( die ik persoonlijk het mooist vindt). Succes met speuren!

Gr Rob
 
Ik bedoel natuurlijk drijfstang lager... |(
En altijd van de nummer 3 drijfstang....is een smerings probleem.

In Haarlem zitten gasten (die lui die vroeger mirage moto runden) die daar een oplossing voor hebben,

www.motoplex.nl

Motoplex
Ceramstraat 6
2022 BK
Haarlem,
(023) 525 37 83
 
Laatst bewerkt:
Komt goed uit want ik woon in haarlem, dus ik ga daar wel eens informeren. Maar kan ik dat tijdens een proefrit constateren van dat drijfstanglager gebeuren?? En de versnellingsbak, kan je dat voelen tijdens het schakelen of die in oorde is???
 
Terug
Bovenaan Onderaan