Keihin 41MM flatslides met tps op r1 1999

mellos-r1

Die hard MF'er
26 mrt 2009
624
0
Nijmegen
Hoi.

Ik heb net al een topic gemaakt onder te koop gevraagd willen jullie die even lezen?

Gevraagd 41mm keihin flatslide R1 1999 met TPS.

Ik had nog een vraag vandaar hier nog een topic.

Op de R1 uit 1999 zitten standaard al 40mm cabarateurs maar geen flatslides.

Zou het veel verschil maken de keihin 41mm flatslides tegenover de originele cabarateurs?

Groeten Mellos-R1
 
@jama, ik heb geen motorzaak maar heb de afgelopen maanden meer oem onderdelen (suzuki) gekocht dan je ooit nodig zult hebben. ik ken de prijzen ook. en geloof me maar, carburateurs kosten geen 3000 euro. dat is niet mogelijk! heb je daar ooit 3000 euro voor betaald, ga terug en vraag de dealer zo'n 33% winst, kunnen jullie allebei op vakantie van dat geld :).

http://www.partforyamaha.com/pages/parts/viewbybrand/parts.aspx
Suzuki OEM Parts, Babbitts Online

hier heb je 2 willekeurige sites met onderdelen voor yamaha en suzuki, ik heb het al gecheckt, het kost misschien zo'n 370 dollar. weet niet of dat per stuk of per 4 is maar ook al is het per stuk, dan kom je uit op 1480 dollar. dat is geen 3000 euro dacht ik.

of ben ik nou te eigenwijs? :+


De eerste is iig per carburateur. Dollar staat goed.

Maar ik kan nergens zien of het originele Yamaha onderdelen zijn. Het heet wel OEM parts, maar ja.

Dat wil dus niet zeggen dat het after-market is, maar ik zie het zo gauw efkes nie....


~[edit]
de tweede site lijkt wel een kloon van de eerste. Of zijn ze daar allemaal zo opgebouwd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@martell: het zijn originele yamaha parts, anders zijn het geen oem delen. geloof me maar, ik heb ze voor suzuki besteld en we hebben het niet over aftermarket! alles komt van suzuki japan in mijn geval, zal hetzelfde zijn bij de yamaha!

wat betreft de site, dat systeem is inderdaad hetzelfde bij heel veel websites!

@rene46: en op de site die ik heb gepost kosten ze 380 dollar per stuk. ik kan ze ook aanbieden voor 10000 euro, maar dat zijn ze niet waard!
 
Laatst bewerkt:
carbs van r1 kosten bij www.oemmotorparts.com 3000 euries

Maar daar durven ze ook 615 euri te vragen voor een achterband (150/70ZR-17 (69W) BT-54R BS) en 488 euri voor een ketting (DID.525HV-114LE)
Nieuwere versie daarvan inclusief een set kettingwielen, kost nog niet de helft....

Denk dat je daar alleen moet bestellen als je iets echt nodig hebt en het nergens anders kunt krijgen, of als je geld teveel hebt.....
 
Ken je niet een Japannertje in je naaste omgeving?

Vriend van me heeft laatst uit japan een carb setje (mikuni 28mm flatslide) incl afstel grut meegenomen voor nog niet eens 75% van wat het hier in nederland kost...
 
Zit dit bedrijf in Amerika?

Dan is het wel interresant 1400 dollar.

Zoals Mar1tin al zegt, $1400 + ongeveer $100 verzend = $ 1500 ff omrekenen (www.oanda.com) wordt dan dus 1002.90 euro.
Daarbij iets van 4.5% invoerrechten, dan nog 19% BTW over het geheel, en dan nog ff ongeveer 20 euro voorschotprovisie van de vervoerder in NL, dan komt het toch op pakweg 1267 euro :+
 
Eigenlijk moet je gewoon de keihin fabriek weten te zitten en contact met hun opnemen.

Het lijkt mij dat deze fabriek in japan zit.

Iemand zo slim om deze te vinden?

Shinjuku Nomura Bldg. 39F,
1-26-2 Nishi-Shinjuku, Shinjuku-ku, Tokyo 163-0539 JAPAN
TEL +81-3-3345-3411
FAX +81-3-3345-3414

http://www.keihin-corp.co.jp/english/network/internal/index.shtml
 
Shinjuku Nomura Bldg. 39F,
1-26-2 Nishi-Shinjuku, Shinjuku-ku, Tokyo 163-0539 JAPAN
TEL +81-3-3345-3411
FAX +81-3-3345-3414

http://www.keihin-corp.co.jp/english/network/internal/index.shtml

Thanx op deze site heb ik dit gevonden:

Jan Hilgersweg 22, 5657 ES Eindhoven, NETHERLAND
TEL: +31-40-255-3085
FAX:+31-40-254-9749

Keihin oversea's group , nu nog bellen maandag of dit nummer klopt.

Krijg maandag ook mail van mikuni.nl voor de prijs van een setje mikuni tdmr 41mm.

En inderdaad zit in bijden merken een acceleratiepomp.

Bedankt en ik laat de prijzen wel ff weten.
 
Ben hard bezig met zoeken laat dat duidelijk zijn , maar kan alle hulp gebruiken.

Moet zelf even contact met duitsland opnemen daar zit een keihin dealer.

Als ik daar meer van weet horen jullie het.

Ik heb wel contact met mikuni gehad 1500 euro kost de mikuni tdmr 41mm met tps.

Ook kan ik een volledig echt carbonnen kappenset bestellen inclusief tank misschien gaat dat even voor , lijkt mij wel zeer exclusief aangezien ik ook laatst bij mille pajic in doetichem aan bijde kanten een carbonnen hotcam demper heb laten plaatsen.

Thanx Mellos.
 
Terug
Bovenaan Onderaan