Keihin 41MM flatslides met tps op r1 1999

mellos-r1

Die hard MF'er
26 mrt 2009
624
0
Nijmegen
Hoi.

Ik heb net al een topic gemaakt onder te koop gevraagd willen jullie die even lezen?

Gevraagd 41mm keihin flatslide R1 1999 met TPS.

Ik had nog een vraag vandaar hier nog een topic.

Op de R1 uit 1999 zitten standaard al 40mm cabarateurs maar geen flatslides.

Zou het veel verschil maken de keihin 41mm flatslides tegenover de originele cabarateurs?

Groeten Mellos-R1
 
Ben hard bezig met zoeken laat dat duidelijk zijn , maar kan alle hulp gebruiken.

Moet zelf even contact met duitsland opnemen daar zit een keihin dealer.

Als ik daar meer van weet horen jullie het.

Ik heb wel contact met mikuni gehad 1500 euro kost de mikuni tdmr 41mm met tps.

Ook kan ik een volledig echt carbonnen kappenset bestellen inclusief tank misschien gaat dat even voor , lijkt mij wel zeer exclusief aangezien ik ook laatst bij mille pajic in doetichem aan bijde kanten een carbonnen hotcam demper heb laten plaatsen.

Thanx Mellos.


Heb je ook al bij www.topham.de geinformeerd?
Is invoerder voor Belux en Duitsland en zou goedkoper zijn dan Mikuni Nederland.
Een maat van me koopt daar zijn spullen aan. Die maat van me hanteert wel kleinere winstmarges volgens mij.
 
Heb je ook al bij www.topham.de geinformeerd?
Is invoerder voor Belux en Duitsland en zou goedkoper zijn dan Mikuni Nederland.
Een maat van me koopt daar zijn spullen aan. Die maat van me hanteert wel kleinere winstmarges volgens mij.

: Daar heb ik iets aan ik zou even contact met hun opnemen dank je.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit misschien iets voor jou?

$555 buy it now.. Das nog geen 500 euro

http://cgi.ebay.com/ebaym...lesQ5fPartsQ5fAccessories

: dit zijn volgens mijn geen valstroom carbarateurs en er zit geen tps op toch bedankt voor het zoeken!!
 
waarom eigenlijk flatsides?

je gaat een circuit fiets maken die je niet meer voor gewoon gebruik gaat gebruiken?

flatsides moeten namenlijk opwarmen voordat ze lekker werken, als je ff een rondje gaat posen om de kerk sta je zo voor lul.. broaaaawp plof knet plop plof braaaa knet knet plof.. :X

ennuh een flatide geeft de meeste winst in het lage toeren gebied, en met een supersport is dat juist het gebied die je niet gebruikt.. :N (kan mij natuurlijk vergissen maar ik rijd niet onder de 6000 tpm als ik wil gummen O-) )

maar goed bij goodgrease hebben ze veel mikuni's ff zoeken.. klikkie
masclassics stunt soms ook met hsr-en..
misschien dennis kirk?



ik heb ooit flatsides van koso gehad. zijn mikuni kloons niet zo mooi gepoetst en glimmend als mikuni's maar net zo goed. *O* *O* *O* *O* en een stukkie goedkoper! :Y
volgens mij gebruikt polaris die dingen, ennuh.. waarschijnlijk word je dood gegooit met sneeuwscooters van polaris als je googeldmaar polaris maakt ook motoren (geen supersports maar mikuni flatsides zijn tenslotte voor HD's ontworpen en daarna pas op andere motoren gefrot :Y )
 
waarom eigenlijk flatsides?

je gaat een circuit fiets maken die je niet meer voor gewoon gebruik gaat gebruiken?

flatsides moeten namenlijk opwarmen voordat ze lekker werken, als je ff een rondje gaat posen om de kerk sta je zo voor lul.. broaaaawp plof knet plop plof braaaa knet knet plof.. :X

ennuh een flatide geeft de meeste winst in het lage toeren gebied, en met een supersport is dat juist het gebied die je niet gebruikt.. :N (kan mij natuurlijk vergissen maar ik rijd niet onder de 6000 tpm als ik wil gummen O-) )

maar goed bij goodgrease hebben ze veel mikuni's ff zoeken.. klikkie
masclassics stunt soms ook met hsr-en..
misschien dennis kirk?



ik heb ooit flatsides van koso gehad. zijn mikuni kloons niet zo mooi gepoetst en glimmend als mikuni's maar net zo goed. *O* *O* *O* *O* en een stukkie goedkoper! :Y
volgens mij gebruikt polaris die dingen, ennuh.. waarschijnlijk word je dood gegooit met sneeuwscooters van polaris als je googeldmaar polaris maakt ook motoren (geen supersports maar mikuni flatsides zijn tenslotte voor HD's ontworpen en daarna pas op andere motoren gefrot :Y )

Je moet zowieso je gehele motor opwarmen voordat die perfect werkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan