Keihin carburateur ZZr1100 vragen

jacosta

Rookie
6 apr 2021
7
0
Hallo forum leden. Ik ben een herintreder. Na jaren motor-loos door leven gegaan te zijn weer een motor aangeschaft. Het is een Kawa ZZR1100 die 3 jaar heeft stil gestaan en nu zeer slecht loopt. Alleen op choke loopt ie.
Dus carburateurs maar eens gedemonteerd en alle sproeiers gereinigd. Dit gaf nog geen verbetering.
Ik zie nu dat 2 van de 4 carburateurs overstromen. Ik zag dat er een plas benzine op de gasklep en op de kleppen in de cilinderkop lag. Ik had bij het demonteren de vlotterbak hoogte nog gecheckt. Dit leek voor alle 4 ongeveer gelijk te zijn. Of deze hoogte goed was weet ik zo niet, maar wel alle 4 ongeveer gelijk. En vlotternaalden leken ook alle 4 af te dichten. Kon er in ieder geval geen lucht in blazen als ik carburateur op kop hou.
Dus vind ik het vreemd dat er nu toch 2 blijven stromen. Kan dit nog andere oorzaken hebben?
Daarnaast vraag ik me af of er in de behuizing van carburateur zelf nog kanaaltjes zitten die verstopt kunnen zitten. Dus buiten de sproeiers die te demonteren zijn. Luchtkanaaltjes misschien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan