Keihin FCR flatslides van een Kawasaki zxr 750RR

roelfie

MF'er
11 okt 2008
91
0
Groningen
bied hier originele keihins aan van een zxr750rr, de race carbs, in combinatei met open filters/ carbon airbox supergeluid en vermogens explosie.is natuurlijk ook pasbaar op andere motoren, maar degeinteresseerden die naar deze advertentie kijken weten wat flatslides zijn.alsje nu een nieuw set flatslides wil kopen kost je dat rond de 1300 euro

richtprijs voor mijn carbs ;350 euro
 
hallo,

Kan je mij vertellen welke diameter deze carburateurs hebben, en heb je evt een foto?

alvast bedankt.

groeten Rob
 
hoi deze carbs zijn 38 mm geloof ik,heb zo geen foto van decarbs zelf, moet ik nog van de motor halen, motor staat bij garage carbs zijn echt super netjes hoor
 
graag hoor ik de juiste diameter, een foto zou erg fijn zijn, heb ze mogelijk nodig voor mijn project (een vf750)
 
hoi ik zat fout dit zijn 39 mm FCR Keihin Carbs, heb geloof ik nog ergens foto op pc staan van voor ik ze gemonteerd heb, als je me je email doet kan ik ze mailen weet niet hoe foto hierop krijg
 
hallo heb miss wel intresse heb je een foto voor mij moet ff info of het past op een thunderace (o.muus@upcmail.nl
gr oscar
 
Laatste bezoek:zondag 19 augustus 2012 21:31 (3 jaren, 9 maanden, 17 dagen, 17 uren en 45 minuten geleden)

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan