Keihin flatslides voor een 3 cylinder, maar van welke motor?

mathh

MF veteraan
12 jul 2005
4.849
221
Beek (Lb)
Ik heb een setje Keihin flatslides liggen voor een driecylinder, maar weet niet voor welke.
Wie kan helpen?

IMG_0766.jpg


IMG_0767.jpg


IMG_0768.jpg


IMG_0769.jpg


Hier wat maten: inlaatkant binnen 31mm, buiten 38mm, tussen de carbs 30mm
luchtfilterkant: binnen 29mm, buiten 54mm, tussen de carbs 14mm.

dit staat erop: 19AAYEL

(de 2e A staat in een vierkant blokje, de L heeft halverwege nog een schuin streepje naar boven)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een paar dagen geen tijd gehad en zie dat mijn probleem ondertussen is opgelost waarvoor dank.
Heb ondertussen alle mogelijkheden opgemeten van Triumph, via Benelli, Suzuki GT tot en met Kawasaki triple, maar die zijn allemaal veel te breed. Dacht het gevonden te hebben toen ik hem op een cbx1000 hield want daar kloppen de aansluitingen en maten wel, maar dan op 3 van de 6 cylinders.
Kan me iemand vertellen wat het verschil is tussen deze carburateurs voor een 2takt en een 4 takt, zoals aangegeven?
 
Thanks, kun je aan een carb zien of het voor 2T of 4T is en waar moet je dan op letten?

Over het algemeen is de manier van vernevelen bij een 2-takt carburateur anders dan bij een 4-takt. Trefwoorden: atomizer, emulgator, (hoofd) sproeierbuis.

Bij een 4-takt "borrelt" de benzine met menglucht in de sproeierbuis, bij een 2-takt komt de menglucht uit een ring rond de (hoofd)sproeierbuis.

Over het algemeen dus.

Als je ziet wat je allemaal kan regelen aan een carburateur, is de dwangbuis nabij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan