keihin pwk

zert

MF'er
16 feb 2004
196
0
Brugge
Vraagje,het "koperen" buisje,waar je gasnaald in schuift en waar vanonder je sproeier komt te zitten, kan je dit los verkrijgen?En wat is de juiste benaming?
Groeten,
wim
 
Bedoel je de gasschuif? Of juist de sproeierbuis? Heb je hem in 't putje laten vallen?

Ik denk dat zoiets wel weer te verkrijgen is, maar je zou gewoon eens naar een dealer/garage moeten bellen wil je het zeker weten.
 
de naald is al vervangen,maar het probleem blijft.Veel te rijk onderin,zelf met een 45 pilot in plaats van een 58.Krijgt gewoon teveel benzine en het enige wat er volgens mij nog kan defect zijn,is die naaldgeleider.Volgens de dealer niet los te verkrijgen maar kan mij moeilijk voorstellen dat je daarvoor een volledige nieuwe carburator moet kopen.
 
de naald is al vervangen,maar het probleem blijft.Veel te rijk onderin,zelf met een 45 pilot in plaats van een 58.Krijgt gewoon teveel benzine en het enige wat er volgens mij nog kan defect zijn,is die naaldgeleider.Volgens de dealer niet los te verkrijgen maar kan mij moeilijk voorstellen dat je daarvoor een volledige nieuwe carburator moet kopen.

Toch wel, ik weet niet welk bouwjaar jouw motor is, maar ik heb zomaar even een willekeurige KX 500 carburateur genomen, en daar is in ieder geval de naaldbuis of naaldgeleider niet los van te koop.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan