Kelk filters / sok, waar te koop?

Johnyyy

Die hard MF'er
19 aug 2008
696
124
Someren
Goeiedag,

Ik zoek voor mijn Yamaha vmax filter sokjes voor over mijn open kelken te zetten. (Kelk is 80mm)
Het moet geen gaasje zijn maar echt een stoffen sokje, zoals de gele op de foto.
Weet iemand weer ik deze kan bestellen of hoe ik er aan kan komen?
Krijg ze maar niet gevonden.

Groeten John
 

Bijlagen

  • 0AB038F1-A77D-46CB-AE3C-B139B5F88172.jpeg
    0AB038F1-A77D-46CB-AE3C-B139B5F88172.jpeg
    137,1 KB · Weergaven: 49
Mooi,ff een vraagje,maken die carbs nog veel uit wat vermogen betreft vergeleken met de originele,of
is het meer show?
De originelen carburateurs zijn zeker niet slecht, vooral niet met een stage 3 of 7.
Wel denk ik dat deze in het midden gebied net ietsje meer power leveren alleen is een paar pk te verwaarlozen omdat je het vrijwel niet voelt.

De ervaring met deze carburateurs en het geluid is daarentegen geweldig!
Me vorige vmax was ook een 1300cc maar dan met stage 7 carburateurs, maar de beleving met deze vmax is toch echt wel next level.
 
Mooi,ff een vraagje,maken die carbs nog veel uit wat vermogen betreft vergeleken met de originele,of
is het meer show?
Ik heb zelf wel ervaring met flatslides op een andere motor,en die leveren echt wel wat extra vermogen.
Dan wel zonder of met een deftig luchtfilter,want met zo'n sok erover ben je dat vermogen uiteraard wel terug kwijt.
Op een motor met veel vermogen zoals een V-max ga je dat extra vermogen natuurlijk ook minder voelen.
 
Ik heb zelf wel ervaring met flatslides op een andere motor,en die leveren echt wel wat extra vermogen.
Dan wel zonder of met een deftig luchtfilter,want met zo'n sok erover ben je dat vermogen uiteraard wel terug kwijt.
Op een motor met veel vermogen zoals een V-max ga je dat extra vermogen natuurlijk ook minder voelen.
Ja ik zelf ook,heb er zelf 1 op een XT500 gezet,ding ging van 145 naar een top van tegen de 170,
met ook een aangepaste uitlaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan