Ken je dat :S

{Roel}

Rookie
28 jun 2004
23
0
Shit he!!
Reed ik vanavond op de dijk bij Almere Haven, steekt er 1 keer een eend over :? .
Scheelde echt weinig...

Iemand wel is een aanvaring gehad met een bad-eend?
 
geen ervaring met eenden, wel strontetende kraaien die tegen mn arm op vliegen :X
 
Als zon beest zo stront eigenwijs is, en waardoor ik de keuze krijg hard remmen met de kans op me plaat te gaan, of weer een eendje ready te maken voor een lekkur porsie peking-eend :9 ... Dan wordt het helaas voor die eend het laatste ;)
 
wie remt voor een eend is écht een sukkel! niet dat ik anti eend ben (smaakt erg lekker, blijft toch een klassieke auto, etc) maar mijn motor (en mezelf) vind ik toch effe belangrijker. en toch echt het mooist als we beide overeind blijven.
 
Ik heb hier in de polders steeds van die laagvliegende reigers..schrik je je te pletter in de schemer..
 
wie remt voor een eend is écht een sukkel! niet dat ik anti eend ben (smaakt erg lekker, blijft toch een klassieke auto, etc) maar mijn motor (en mezelf) vind ik toch effe belangrijker. en toch echt het mooist als we beide overeind blijven.


Nah, laatst stak mama eend over met haar kroost ... dan wel ff netjes stoppen hoor ;)

Maar als het niet anders had gekunt had ik nu een hele eenden famillie uitgemoord })
 
Terug
Bovenaan Onderaan