&^%$ ken je dat?

Wel balen maar een wijs besluit.....

Beter nog maar 2 dagen wachten en zeker weten dat alles geregeld is dan later op de blaren zitten.
 
Dat is mooi klote, hopelijk kan je het snel oplossen met Delta Loyd.

En een andere verzekering aanvragen kon nu ook wel eens een probleem worden, bij de vraag of je er wel eens uitgeschopt bent door een verzekeringdmaatschappij moet je nu "ja" beantwoorden :X

~[edit] Je hebt ook 2x een groene kaart onvangen?? Hebben ze niet perongeluk 2 verzekeringspolissen voor je afgesloten en daar nu weer één van opgezegd? Controleer eens alle polisnummers.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook een rare ervaring met Delta Loyd, maar dan met mijn autoverzekering...
Op 4 december 2007 heb ik mijn Kia Picanto verkocht en een Volvo S40 gekocht. Volvo in de verzekering gedaan en Kia eruit gehaald, vrijwaringsbewijs gestuurd naar tussenpersoon.

Krijg in februari 2008 een groene kaart. Ik denk, poeh daar is na twee maanden eindelijk de groene kaart voor mijn Volvo. Maar nee, hij was voor de Kia die ik december heb VERKOCHT!!! GRRR :( :( :( . Gebeld met tussenpersoon, die waren er al mee bezig.
Ik heb wel even de site van de RDW gechekt om te kijken of mijn auto als verzekerd te boek staat en dat is dus gelukkig wel zo. Ik heb alleen nu drie weken later nog de groene kaart voor de Volvo nog niet... Waarom dat nu zo lang moet duren??

Deze week mijn motor op mijn eigen naam gezet (stond op die van mijn vriend) en verzekering gebeld en een paar dagen later had ik de groene kaart in huis.. Dit is alleen geen Delta Loyd maar Erasmus.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt ook 2x een groene kaart onvangen?? Hebben ze niet perongeluk 2 verzekeringspolissen voor je afgesloten en daar nu weer één van opgezegd? Controleer eens alle polisnummers.


:$ :$ :$ :$ idd, de beide polissen zijn toch niet helemaal hetzelfde, scheelde 1 cijfer en de ander is gewoon afgesloten en die ene is dus nog gewoon verzekerd :P

Stom stom stom... Ik ga dus nog snel ff rijden nu het nog kan!
Bedankt voor jullie reacties!
 
Ik ben in alles eerlijk geweest en heb geen strafrechterlijk verleden en al die zaken. Ik ben beginnend bestuurder (vanaf augustus mijn rijbewijs), maar ben 29 en behoor niet echt tot de risicogroep, toch? Volgens Unive kijken zij ook na of ik geweigerd kan worden door DL, maar zij hadden geen enkele aanleiding. Als DL dat wel heeft, dan geven zij dat door aan hun tussenpersoon Unive, maar dat is niet gebeurt.
Al met al is het gewoon een raar verhaal waar ik nu geen antwoord op kan krijgen.
Tuurlijk kan ik nu bij een andere maatschappij mezelf gaan verzekeren, maar misschien is er wel een fout gemaakt bij DL en ben ik daar dus toch al verzekerd. Ga dus gewoon niet rijden en wacht het af. Blijkt het maandag toch beeindigd te zijn om wat voor reden dan ook, dan ga ik toch lekker een andere verzekeringsmij spekken :9

p.s. nadat ik mijn kentekenplaat had binnen gekregen (motor komt uit Duitsland) heb ik gelijk de motor laten verzekeren, de 28e dus.


Blijkt het maandag toch beeindigd te zijn om wat voor reden dan ook, dan ga ik toch lekker een andere verzekeringsmij spekken :9

Denk er dan wel om om te melden dat je geweigerd bent door DL anders maak je je alsnog schuldig aan art 251 oftewel verzwijging!!!!!!!
 
Moet je maar een tussenpersoon nemen, dan heb je die ellende niet... :)
Dan worden de zaken voor je geregeld en dat scheelt een hoop gevloek, tijd en ellende... ;)
 
En je hebt je motor binnen 24 uur nadat je de motor op naam hebt gezet verzekerd? Als je met alle bovenstaande zaken niets te maken hebt is de kans groot dat de DL een fout heeft gemaakt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes ermee!

Gr Robbert
De motor moet binnen 4 weken verzekerd zijn, check maar bij RDW, zelf ook zo gedaan, op 27ste dag nadat ik motor gekocht had verzekerd :Y
 
Laatst bewerkt:
:$ :$ :$ :$ idd, de beide polissen zijn toch niet helemaal hetzelfde, scheelde 1 cijfer en de ander is gewoon afgesloten en die ene is dus nog gewoon verzekerd :P

Stom stom stom... Ik ga dus nog snel ff rijden nu het nog kan!
Bedankt voor jullie reacties!

Okay, da's dan snel opgelost.. :) , maar blijft wel een raar verhaal... :?

En dan nu kilometers gaan maken :]
Greetz, R1enzo.
 
Dit erg? :N Wel vervelend.

Wacht maar tot je een keer geld van ze moet krijgen........... :( :( :( :( da's pas erg.

Ik heb niets op Unive aan te merken qua betaling. Het geld wat ik voor me diefstal kreeg stond op de 31e dag op me rekening. En het stopzetten en terugbetalen van het verzekeringsgeld ging ook allemaal erg netjes :Y


Maar via Unive een verzekering bij Delta Loyd? Dacht dat Unive alleen Unive deed.
 
Ik heb al mijn verzekeringen via Unive lopen. Goede service, goedkoop en goede afhandeling van schade (en snel).
Maar nu wilde ik daar dus ook mijn motor laten verzekeren, maar die kwam nog best duur uit. Iets van 750 euro per jaar all risk met SCM alarm of 950 euro zonder SCM alarm. Nu heb ik geen alarm, dus zou dan duur uitkomen. Ik vroeg of ik korting kon krijgen, want had goedkopere verzekeringen gezien. Dat kon misschien wel, maar dan moest ik bewijzen dat er goedkopere verzekeringsmaatschappijen waren. Dat kon ik. Dat was namelijk bij Delta Loyd via Bikerpolis.nl.

Unive heeft toen gebeld en zei dat ze niet goedkoper konden, maar dat ze mij via Unive bij DL wel konden verzekeren voor minder dan via Bikerpolis. Daar ben ik dus mee akkoord gegaan. Bij DL hoef je geen alarm en heeft volgens de polis betere voorwaarden dan Unive.

Zodoende kom ik dus bij Delta Loyd terecht.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al mijn verzekeringen via Unive lopen. Goede service, goedkoop en goede afhandeling van schade (en snel).
Maar nu wilde ik daar dus ook mijn motor laten verzekeren, maar die kwam nog best duur uit. Iets van 750 euro per jaar all risk met SCM alarm of 950 euro zonder SCM alarm. Nu heb ik geen alarm, dus zou dan duur uitkomen. Ik vroeg of ik korting kon krijgen, want had goedkopere verzekeringen gezien. Dat kon misschien wel, maar dan moest ik bewijzen dat er goedkopere verzekeringsmaatschappijen waren. Dat kon ik. Dat was namelijk bij Delta Loyd via Bikerpolis.nl.

Unive heeft toen gebeld en zei dat ze niet goedkoper konden, maar dat ze mij via Unive bij DL wel konden verzekeren voor minder dan via Bikerpolis. Daar ben ik dus mee akkoord gegaan. Bij DL hoef je geen alarm en heeft volgens de polis betere voorwaarden dan Unive.

Zodoende kom ik dus bij Delta Loyd terecht.

Ah kijk dat is handig :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan