Ken je Honda

F1R3BL@D3

MF veteraan
19 mei 2001
1.525
0
Okay, heel simpel hieronder zie je een aantal modellen die Honda gaat uitbrengen in 2002.
Aan jullie de vraag welke motoren zijn het?
So all you honda lovers/haters laat maar eens zien wat jullie weten.

Oja niet spieken he, uit je hoofd :P
honda2002.jpg
 
3/5/7/8/10

volgens mij zijn dat ze...

ik twijfel wat over no.2 ik kan de koplampen niet zien...
1. zegt me helemaal nix...

ik hoor wel wat de goeie waren..
 
1 CB900 Hornet
2 nieuwe CBR 600 F (sport ?)
3 VTR1000 SP2
4 nieuwe Deauville
5 nieuwe Varadero
6 nieuwe Blackbird (CBR 1100 XX ?)
7 nieuwe Fireblade (CBR 959RR)
8 nieuwe Pan-European (ST 1100 ?)
9 nieuwe Firestorm (VTR 1000)
10 nieuwe VFR800 Fi
11 nieuwe Africa Twin
12 VTX 1800

Dat moet um zijn denk ik
 
1 CB900 Hornet
2 nieuwe CBR 600 F (sport ?)
3 VTR1000 SP2
4 nieuwe Deauville
5 nieuwe Varadero
6 nieuwe Blackbird (CBR 1100 XX ?)
7 nieuwe Fireblade (CBR 959RR)
8 nieuwe Pan-European (ST 1100 ?)
9 nieuwe Firestorm (VTR 1000)
10 nieuwe VFR800 Fi
11 nieuwe Africa Twin
12 VTX 1800

Dat moet um zijn denk ik

Heel goed !
Heb je snel gedaan.
Jij bent Hondakenner van de week :}
 
Of ik daar nou trots op moet zijn ;) :P

Ik ben meer modellen / statistieken freak. Van zoveel mogelijk modellen de weten wat het is en wat de kenmerken zijn.

Als kleine koter op de achterbank van de auto richting Frankrijk moet je wat te doen hebben toch ? Op een gegeven moment werd het een sport, hihi.
 
Op Dinsdag 11 september 2001 09:49 schreef Fastnappie het volgende:
de nieuwe vfr...moet je die uitlaten zien...
wel heel mooi gedaan...
neusje hebben ze van de r1 gejat...hehee

01629713.jpg


01629859.jpg
 
Grapjas, ik zie op nummer 1 toch echt een CB 1100F X-Eleven !! En das geen 900 hornet, Ken je motoren J.W.!!!

Heel goed mannen, dat was een instinkertje.
Ik had niet verwacht dat jullie het door zouden hebben heel goed van jullie.

:} 2 U all !!!
 
Ohhh shitty |( :)

Het staat ook op de tank (goed kijken). Maar daar is dit jaar niets aan veranderd.
 
Ohhh shitty |( :)

Het staat ook op de tank (goed kijken). Maar daar is dit jaar niets aan veranderd.

Maar ik vind \'t wel een hele mooie motor, wel een naar staan kijken?, of gezeten?? dat ding ziet er ZO robuust en gevaarlijk uit! echt top, tis allee jammer dat het een naked? is...of meet streetfighter?!!
 
Maar ik vind \'t wel een hele mooie motor, wel een naar staan kijken?, of gezeten?? dat ding ziet er ZO robuust en gevaarlijk uit! echt top, tis allee jammer dat het een naked? is...of meet streetfighter?!!
Je zou eens moeten zien wat ze in Frankrijk aan spullen maken voor die X11 ( of motoren zoals de Hornet ). Mooiere radiatorkappen, mooie onderkuipen etc.
Ik heb er op de RAI op gezeten toen\'ie nieuw was, ziet eruit als een brute machine, eigenlijk geen idee of\'ie dat ook echt is, kheb wel eens \'n test gelezen maar daarin viel het geloof ik wel mee. Streetfighter Magazine had een \"longterm\" test en was er erg tevreden over, maar dat ging meer over betrouwbaarheid en zo.
 
Wat windbescherming betreft moet je inderdaad geen X-11 hebben maar ik vindt het wel een hele coole fiets.
 
Tsja, volgens mij is het wel degelijk een echte muscle bike!! Hij heeft een leuk aantal pk\'s, maar volgens mij was het koppel nog veel hoger!!

Het motorblok en (aangepast) frame van de inmiddels zeer bekende CBR 1100XX Super Blackbird zijn het uitgangspunt geweest voor de ontwikkeling van deze \'Muscle Bike\'. Met zijn 136 pk (95/1/EC) is dit de sterkste \'naked bike\' die er verkrijgbaar is. Net als de Blackbird beschikt ook deze motor over een Dual Combined Brake System en elektronische benzine-injectie. Nieuw is dat de X-Eleven standaard voorzien is van een katalysator (Honda Evolutional Catalyzing System). De CB 1100SF zal met name de puristen onder de motorrijders aanspreken. Techniek en een krachtige uitstraling, niet verscholen onder allerlei gepolijste kuipdelen. Maar toch een naked bike met een zeer aangenaam comfort. De bijzondere vormgeving van de tellerpartij is niet alleen mooi maar ook functioneel. De winddruk op de berijder wordt tot ruim boven de toegestane maximum snelheid zodanig gereduceerd dat de berijder langdurig in het zadel kan blijven. De forse luchtinlaat zit er niet voor de sier, behalve voor een optimale luchtgeleiding naar de radiateur is deze zo vormgegeven dat de luchtinlaat bij hogere snelheden voor een extra neerwaartse druk zorgt, waardoor de stabiliteit verder toeneemt. De kracht van dit type motorfiets zit \'m natuurlijk niet uitsluitend in de stoere verschijning. Zijn indrukwekkende acceleratie, flitsend rijgedrag en geweldige remvermogen zijn uniek voor een naked bike.
Startonderbreker (H.I.S.S. = Honda Ignition Security System)
De CB 1100F X-Eleven wordt geleverd met een geïntegreerde startonderbreker.
Leverbare kleuren in 2001: Zwart en blauw
Prijs incl. B.T.W. en B.P.M. Fl. 26.995,-
 
Tsja, volgens mij is het wel degelijk een echte muscle bike!! Hij heeft een leuk aantal pk\'s, maar volgens mij was het koppel nog veel hoger!!
Blablabla
De CB 1100F X-Eleven wordt geleverd met een geïntegreerde startonderbreker.
Leverbare kleuren in 2001: Zwart en blauw
Prijs incl. B.T.W. en B.P.M. Fl. 26.995,-

Was getekend: Unstable, X11 verkoper? ;)

Nee, ff serieus, bedankt voor alle info. Zou\'ie ook met het V-Tec systeem uitgevoerd gaan worden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan