Kenetekenplaat verloren

jeroentje998

Rookie
24 jun 2006
6
0
Almelo
Hallo,

Ik ben gister (Vrijdag 23 Juni) m'n plaat verloren....

Waarschijnlijk is dit gebeurd op de Holterberg. (tussen nijverdal en holten)kan ook zijn gebeurd tussen de rit van Ommen - Den ham - hellendoorn. (Overijssel)

Heeft iemand iets gezien...zou ik graag van jullie willen horen!

Alvast bedankt,
Jeroen :( |(
 
wel gelijk aangifte doen, anders heb je geen poot om op te staan als dalijk de een of andere grapjurk met 250 voorbij die flitspaal knalt met jouw kenteken.....
Het is ook wel slim om even je verzekerings-maatschappij te waarschuwen
 
Laatst bewerkt:
Helaas nog niets gevonden.... ;(

Ik heb vanmorgen aangifte gedaan, dus dat was al geregeld!

mischien dat hij nog gevonden, en afgegeven wordt.

iig bedankt!

gr.
Jeroen ;)
 
Aangezien niemand iets heeft gevonden.....heb ik maar een nieuwe aangevraagd bij het RDW ;(

en dan hoop ik weer snel te kunnen rijden....wat dit is echt klote!!
 
Helaas nog niets gevonden.... ;(

Ik heb vanmorgen aangifte gedaan, dus dat was al geregeld!

mischien dat hij nog gevonden, en afgegeven wordt.

iig bedankt!

gr.
Jeroen ;)
Heeft geen zin meer als ze hem terug vinden, door aangifte te doen is die niet meer geldig. Je moet even langs het postkantoor een formulier voor vermissing kentekenbewijs halen, invullen en opsturen naar het RDW en de acceptgiro (iets van €30,00) opsturen. In ongeveer een week krijg je dan een nieuw kentekenbewijs met duplicaatcode en dan kan je een nieuwe kentekenplaat met 1-tje laten maken. (kost iets van €12,00) Voor de tussentijd kan je een tijdelijke plaat laten maken. (of zelf creatief zijn met papier en viltstift maar dat mag officieel niet ;) )
 
Aaah dus die plaat is van jou :P
Gister nog even een ritje met je plaat gemaakt langs de traject controle!!!


Geloof je me niet, fanmail van het CJIB is onderweg



:+
 
Een bekende van me was ook zijn plaat kwijtgeraakt. Een paar maanden later zag hij een klein ventje fietsen met zijn kentekenplaat achterop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan