kenne we met ze alle niet wat meer foto's plaatse?

Status
Niet open voor verdere reacties.

peer

MF'er
15 jul 2001
52
0
WAT DENK JE??????
harley2.JPG


gemaakt bij de lagelanden met 1 minuut sluiter tijd,op kodak t-max 100 iso,6x6 camera",en "gesoft"met anti-newton filter tijdens afdrukken!


_________________
Full steam ahead,Mustafa,and don't spare the norton's!!!!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: peer op 2001-07-24 21:27 ]
 
Mooie foto! :) Ik ben onder de indruk (zelf net pas begonnen met een ouwe pentax k2) Van mij zul je voorlopig waarschijnlijk geen eigen werk hoeven te verwachten want ik moet mijn eerste foto nog maken *D , ben nog druk aan het leren over sluitertijden en difragma's en filters en licht enz..... maar goed, dit hier heet motor-forum, dus misschien spreken we mekaar nog eens op een fotografie-forum :)
 
nou,we kenne wel tips en aanwijzingen geven ,natuurlijk ,want we willen wel allemaal fatsoenlijke foto's van onze fietsjes,toch?
 
ik wil ook wel een gave actie foto hebben van me zelf maar ik was niet vanplan om aleen een rug uit te geven voor een vatsoenlijke camera.
want er is gewoon niemand in mijn buurt die goed kan fotograferen dus een kneedown foto zal er niet in zitten ;( ;( ;(
 
Mijne met een digitale camera... eind zomer vorig jaar gemaakt
wel een beetje grote foto, 1024*768 en denk dat de modem-mensen onder ons zullen gaan zeuren ;)

zijkant_laag.jpg
 
Mooie foto van een lelijke motor Peer!
Alleen mijn pc is zo traag dat het eeuwig duurt voor ik hem te zien kreeg.
Filmpjes zijn al helemaal hopeloos.
Zeg schamperd moet je eens een citcuitdag op assen doen, daar loopt Ad Kievit ook altijd rond aktie-foto's te maken erugh goede kwaliteit, heb je een leuke dag en ben je metteen een paar gave aktie-foto's rijker! :)
 
fzr1000re.jpg

foto gemaakt met een weggooi camera, daarna door de fotowinkel op cd laten zetten. Doe ik dus ook nooit meer, kwaliteit is beroerd. Had beter het origineel in kunnen laten scannen.

fzr1000front.jpg

Deze is gemaakt met een digitale camera 2,2 mln pix. Ziet er meteen een stuk beter uit. :)
 
Zo'n foto heb ik ook nog van m'n brommertje http://mailto:F@zertje (F@zertje) :)
Ooit gemaakt met een van de eerste digitale fotocamera's, dus scherp issie niet. Dat was nog voordat je een miljoen megapixeldinges enzo had :)

Aanschouw de Suzuki TS-50X met 75 echte CC's aan boord :}
Mooi 5 bakje, tegenhanger van de MTX. Bouwjaar 1988.
Vorig jaar verkocht toen ik m'n motorrijbewijs ging halen, verzekering was beetje duur. Verkocht aan een vriend die daarna tegen een auto aan reed, z'n been brak enz enz. dus ding is total loss verklaard ;)

Hoort eigenlijk niet in dit forum thuis, maar de manier waarop http://mailto:F@zertje (F@zertje) z'n motor had gefotografeerd deed me even denken aan een eigen foto :)

SUZUKI_TS50X.JPG


Let niet op het stuur, dat was daar nog krom, door vorige eigenaar die een stuk 'gevlogen' heeft met dat ding ;) Later stuur recht gemaakt.

[ Dit Bericht is bewerkt door: JK op 2001-07-25 12:17 ]
 
als er dan foto's komen, kunnen er dan niet een aantal mooie actiefoto's bijkomen. Geile kneedowns, wheelies, stoppies en andere leuke mooie foto's.
 

Ik heb pas een digi cam gekocht en daar al super mooie foto's gemaakt en op mijn site gezet. Dan zou je zeggen post er dan een. Dat zou ik wel willen maar mijn provider Tripod werkt daar aan niet mee. Wil je toch ff kijken, dan moet je naar mijn site en dat het 3e item kiezen. PBTT 2 foto's en dat zijn de digi cam foto's.

Verbluffend trouwens hoe scherp die foto's van die digi cam worden ( 3.3 milj.pix. Fuji fine pix 6800 met 128 mb. kaart ) :9~
 
foto's!!!!!! Ik kan nu nog niet echt iets boeiends plaatsen , maar ik zit in mijn eindexamen-jaar van de foto-academie en ben onder andere een project met motor's aan het uitdenken.....ben nog een beethe aan het kijken hoe ik de foto's precies wil en vooral naar mooie lokaties (alle tips zijn weer welkom).......als ik wat heb gemaakt zal ik er zeker wat hier plaatsen....voor nu probeer ik es of ik een gewone saaie foto van mijn motor geplaats krijg.....hoop dat er nog veel foto's geplaatst worden *D
 
D'r moet gewoon een nieuw onderdeel bijkomen op het forum... gewoon 'Motorpicz' :) En dat weer onder te verdelen in 2 onderdelen ; tricks & gewone foto's.

Misschien een idee duderuud/bertv/wie dan ook?! ;)
 
Wat voor pics wil je :?
Zoek je pics van de fietsen waar we mee rijden of gewoon van alles wat :?

Mijn FZR en ik kneedown... ( foto genomen met ERG dure camera...)

yam-fzr1000-87-bikepics-01192.jpg


Mijn R1 in de ondergaande zon... ( foto genomen met 1500 piek cameraatje.)

yam-r1-99-bikepics-04655.jpg


Mijn R1 en ik nog niet kneedown... ( foto genomen met 1500 piek cameraatje.)

yam-r1-99-bikepics-04676.jpg


Gewoon wat zinloze pics.... })

Niet mijn R1 en dus ook niet ikke...

R1%20elbow%20down.jpg


Bad eendje...

r1(1).jpg


Zegt genoeg })

image-o-matic.jpg


Zeg het maar, wat zoek je precies :?

_________________
Ik
worshippy.gif
mijn http://www.bikepics.com/pics/yam-r1-99-bikepics-04655.jpg (YZF-R1) waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-07-28 23:27 ]
 
Is het ook niet. Ik zit nu op mijn werk, en deze foto staat op mijn homepage-ruimte bij chello. Ik zag dit draadje en d8: die plaats ik fff.

Maar dit is wel degelijk mijn konijn.....

Maar die foto is een wallpaper-picture ergen van internet. Maar dat maakt niet uit, want mijn fiets is precies eender: zelfde model, zelfde kleur.....

Dus niet helemaal echt, maar wel bijna.... :}
 
Is het ook niet. Ik zit nu op mijn werk, en deze foto staat op mijn homepage-ruimte bij chello. Ik zag dit draadje en d8: die plaats ik fff.

Maar dit is wel degelijk mijn konijn.....

Maar die foto is een wallpaper-picture ergen van internet. Maar dat maakt niet uit, want mijn fiets is precies eender: zelfde model, zelfde kleur.....

Dus niet helemaal echt, maar wel bijna.... :}

Ben jij gek van konijnen of zo...!!!
Ik wel, lieve dingetjes zijn dat...!!! Ik weet niet wat voor merk konijn
ik heb. Iets van een dwerg konijn...!! Amper aan ½ kilo bij het optillen.
Dat van jou lijkt op een hangoor konijn...
:)

[ Dit Bericht is bewerkt door: Bigconvoy op 2001-07-29 15:05 ]
 
Moet je er nog een? Dat beest heeft een paar kleintjes gehad. (inderdaad een hangoor ja }) )

Op mijn site staan een paar foto's / filmpjes........ })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan