Kennistest motoren

Een zesje.. ik weet me aardig staande te houden in de ruige motor wereld *D

Lange leve beginner modus :P
 
een 6....

mmm...de letters TT wist ik niet eens... ;(
jaren 60 motor..een matchless...

ik wilde kiezen voor de Yamaha R1...maarja..die stond niet in het rijtje...evengoed die fiets was in de jaren 60 ontwikkeld...en nu rijdt iedereen erop... ;)
 
ik ken geen bal van motoren en toch:
Test je kennis van motoren!
Wat weet jij van motoren, motorsport en aanverwante zaken? Maak deze 10 vragen en vergelijk na afloop jouw antwoorden met die van anderen. Succes!


Een goede score, je haalde het cijfer 8.

Je weet aardig wat van motors.

Klik op 'volgende' voor de goede antwoorden en om te zien wat anderen hebben geantwoord.
gegokt op Rossi, gegokt op BSA, gegokt op eigenlijk niet, maar gedoogd, gegokt op Imperia, gegokt op 80, gegokt op Fat Boy, gegokt op Speed Stars

en ja m'n multiple choice tests op school zijn ook altijd schitterend :+
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 13 augustus 2002 10:18 schreef NapO het volgende:
een 6....

ik wilde kiezen voor de Yamaha R1...maarja..die stond niet in het rijtje...evengoed die fiets was in de jaren 60 ontwikkeld...en nu rijdt iedereen erop... ;)


Whoehaaha, LOL....... :+
 
toch aardig voor iemand van 17 en die dus nog moet gaan motorrijden :+

edit: owja.... zie attach |(

Bijlage: test.JPG
 
Alle vragen Goed in 1 keer :?

Stond ik zelf van te kijken.
Twijfelde bij de legermotor tussen BSA en Matchless, maar aan het plaatje kon ik zien dat het zeker geen BSA was.

Het niet-motorsport evenement was een pure gok.

GP van spanje twijfel tussen Biaggi en Rossie.

De rest wist wel.
 
Ik had een 8, fout : legermotor en terminator 2.. dom dom dom want tuurlijk reed ie op een fat boy. Ik dacht even aan t2 waar die t1000 op een politiemotor reed.... naja anders had ik een 9 ;)

Beetje domme test om je motorkennis te becijferen, maar met een beetje goed gokken kom je ergens.
 
Een goede score, je haalde het cijfer 8.

Je weet aardig wat van motors.

8-) *D
 
10 goed, maar of ik daar blij mee ben.

Ik wordt een RUIGE MOTORMUIS genoemd, bedankt he.

Heb trouwens zitten twijfelen tussen BSA en Matchless en goed gegokt, en ik wist van die C1 dat er zo'n scooter bestond, dus daar de foute kunnen wegstrepen, en zitten twijfelen tussen heksenweekend en Spakenburg, maar de letters voor heksenweek gaven de doorslag en Spakenburg motorgebeuren nog nooit van gehoord, dus de goede gekozen.
 
10 goed, maar of ik daar blij mee ben.

Ik wordt een RUIGE MOTORMUIS genoemd, bedankt he.

Heb trouwens zitten twijfelen tussen BSA en Matchless en goed gegokt, en ik wist van die C1 dat er zo'n scooter bestond, dus daar de foute kunnen wegstrepen, en zitten twijfelen tussen heksenweekend en Spakenburg, maar de letters voor heksenweek gaven de doorslag en Spakenburg motorgebeuren nog nooit van gehoord, dus de goede gekozen.

Spakenburg is veel te christelijk voor zoiets (dacht ik tenminste).

Ruige motormuis... Ruigriddah zal je bedoelen :+
 
Een goede score, je haalde het cijfer 9.

Je weet aardig wat van motors.

MMMM niet slecht...
Had alleen de vraag fout van die legerfietsen..

:^ en dat voor een Belg!!! (moet wel toegeven dat ik gegokt heb op die evenementenvraag, enkel de ZAC had ik al van gehoord).
 
Terug
Bovenaan Onderaan