Kent iemand Arie Speirings te Heesch???

Rozz

MF veteraan
23 mei 2001
1.946
0
Vraag luidt dus: of iemand het tunings bedrijf Arie Speirings te Heesch kent????

ik zelf niet, maar schijnt de enige goede Factory Pro afsteller te zijn.


PS voor de GoT`ers onder ons (eehhh wie zijn dat niet?! LOL) deze vraag heb ik dus al gevraagd, maar geen antwoord op gekregen.
 
Ah ja, jij had dat setje voor je verjaardag gekregen? :icon_smile:

Nee, ik ken hem niet, maar zal eens aan mijn vrienden vragen...ligt in Brabant toch?
 
Heesch met tel nummer: 0412 45 23 49

heb nog niet gebeld voor een afspraak...weten jullie nu genoeg? dacht zelf dat er maar 1 Heesch was in NL :icon_eek:


ps moest ff een paar keer editen voor smiley :icon_wink:

[ Dit Bericht is bewerkt door: Rozz op 2001-05-23 12:19 ]
 
Bedoel je niet Adrie Spierings? Ben daar 2 jaar geleden eens op een testbankdag geweest, lekker je brommert laten smeulen voor een tientje! Ook nog eens een leuk grafiekje als aandenken erbij :)
 
Sorry, moest een oude backup van m'n bookmarks met gemarkeerde topics terugzetten.. O-)
 
Adrie roelt hevig. Echt technisch erg goed. Zat hij niet eesrt bij het legendarische Cicletti?

Wat ik persoonlijk minder vond was dat hij toen ik mijn motor voor een beurt bracht de kentekenplaathouder vervangen had voor die met zijn reclame. Alleen wel met twee boutjes erdoorheen terwijl de plaat eerst geklemt zat. Natuurlijk één van die boutjes DOOR m'n mf sticker heen :(
 
hahah, Ik heb ook goede ervaringen met adrie. Gewoon een goede eenmanszaak.
Flow + vermogensbank, veel kennis in huis. :)

edit, www.motortuning.nl voor wat info. Voor de rest kun je beter bellen.
 
ik ken em als een monteur van het oude stempel.

2 rechterhandjes dus. en een goeie Jarros-testbank.
 
Ik heb er m'n vorige motor en mijn huidige soes laten tweaken. Geen klagen tot nu toe, sterker. Bij m'n volgende tweak zal ik er ook weer naar toe gaan.

:}
 
Ik heb minder goede ervaringen met Spierings of het zal een slechte/drukke periode/dag geweest zijn.
In 1999 had ik mijn kawasaki ZZR1100 er naartoe gebracht om hem over de vermogensbank te halen en af te stellen. Achteraf bleek de motor slechter te lopen als voorheen en sloeg hij steeds af. Motor achtergelaten maar ook daarna niet echt een verbetering. Bij nadere (eigen) inspectie bleken er slechts ringetjes onder de naalden te zijn aangebracht die terwijl ze in mijn hand lagen uit elkaar vielen. Ben nog teruggeweest maar dat mocht niet baten. Een andere motorzaak (bestaat inmiddels niet meer) zonder bank wist de kawa puur op gevoel af te stellen.

Met Ruud Fredriks te Goes (dyno) heb ik veel betere ervaring. Evenals met Paul Ritzen in Weert.


Heesch ligt trouwens bij Oss in NB.
Heeze ligt veel zuidelijker, onder Eindhoven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan