Kent iemand deze demper?

Jochem - SOHC4

MF veteraan
24 apr 2002
4.290
1
Ik ben op zoek naar iemand die iets afweet van de volgende demper: JAMA engineering BSAU 193T2. Kennis van me heeft zo'n geval onder z'n cb550 hangen en vroeg zich af of 'ie iets luider kan. Tis zo'n chromen megafoon achtig geval met aan de achterkant een kapje met 3 popnagels. Wil even zeker weten of het zin heeft, voordat ik die popnageltjes d'r uitboor. Ga nog wel even zoeken naar een piccie
 
oude setje onder de mijne waren ook jama dempers, hier was het achterste plaatje dus met 3 popnagels vast, deze kon ik er zo afhalen, binnendemeper e.d. zaten toen nog gewoon vast

Ik heb 't zooitje d'r af geboord en idd; 't klinkt erg mooi! Ik doe d'r dan ook niks meer aan nu. Klonk zelfs zo mooi, dat ik bij m'n eigen 4 in 2 ook de vergelijkbare afdekplatjes d'r afgehaald heb. Effect was minder dan bij die 4 in 1, maar toch niet onaardig! Bedankt voor de adviezen! P.S. het binnenwerk zit vast achter de 'omgekrulde ' rand van de buitenkant. Die is naar binnen omgevouwen en vormt zo een opstaande rand waarachter het zaakje blijft zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan