Kent iemand deze driewieler?

en mijn volgende vraag is, wil iemand die kennen dan })

Jep mijn pa wilt hem kennen en ik begin hem ook erg leuk te vinden. Vandaag even met de winkel gebeld i.v.m een testrit. Ik ga komende week met m`n pa een kleine tour maken. De man was erg te spreken over de kwaliteit van het beestje. (hij is dan natuurlijk ook de verkoper)

Ook even op duitse fora gekeken aangezien hij daar al even rijdt. Eigenlijk geen negatieve kritiek. Niks ernstigs in ieder geval. Sommige mensen vinden hem niet snel genoeg maar goed de (lage) topsnelheid staat er dan ook bij.

+ ik woon hier net op de grens met duitsland, heb zelfs even over de grens gewoond. Reed toen der tijd een aardig uitgebouwde auto. Alles volgens regels dus geen idioot uitstekende spoilers en dergelijke. En die duitse TUV kan ik jullie vertellen is toch wel rete streng tegenover RDW e.d hier. Heb met moeite mijn auto toen op duits kenteken gekregen. Dus het geeft me een gerust gevoel dat hij daar wel mag rijden.
 
chinees dan zullen de kosten redelijk laag zijn, verwacht geen wonderen .
Ken iemand die elektrische scooters naar nederland heeft gebracht ook uit china, nou daar mankeerde behoorlijk wat aan en brak ook spontaan dingen af . Voor mij geen :N chinees :W
 
Je hebt ook zoiets als trike, ook een automaat met een hogere top maar wel een stukje duurder, net iets over de 10.000 euro.

Ik dacht een duits merk.
 
Maaaaar de prijs van deze is heeeeeeel anders als van die Chinees, dacht een €18.000,en natuurlijk, kwalitatief niet te vergelijken,maar: 4à 5 x zo duur??????
full
 
Tja, voor sommigen een ideaal ding, zo'n trike.

Ik heb dan weer iets van: motor kopen en daar dan tóch mee in de file moeten staan? No way........ :N
 
Tja, voor sommigen een ideaal ding, zo'n trike.

Ik heb dan weer iets van: motor kopen en daar dan tóch mee in de file moeten staan? No way........ :N

Motoren zijn niet om tussen files door te rijden, die zijn gemaakt om plat door de bocht te gaan.
 
Motoren zijn niet om tussen files door te rijden, die zijn gemaakt om plat door de bocht te gaan.

Oh? Dat wist ik niet. Weer wat geleerd.
Ah ja, en zo'n trike doet dat dus........ :+

Hoewel...... die Carver die een paar Nederlanders ooit hebben gemaakt....... Dat was toch wel een vet ding.
 
Spoorbreedte scheelt iets van 5 cm.

90 cm is wel erg breed is eerder iets van 45 cm

Als je niet weet waar je het over hebt zoek het dan eerst op of zeg niks.

Sorry hoor, ik wist niet dat je ongesteld was...

Ik zal het eens gaan opzoeken :Y
 
daar geef je toch serieus geen 4000€ aan die rommel?????? de baanligging zal ook wel ruk zijn.
ik zou een alternatief zoeken...
 
nou ze willen een uitgebreide proefrit maken dus dan zullen ze hem echt wel van boven tot onder na kijken en als hun het wat vinden dan toch lekker kopen
ik vind het er wel leuk uitzien en niet alles wat uit china komt is slecht
 
Jep mijn pa wilt hem kennen en ik begin hem ook erg leuk te vinden. Vandaag even met de winkel gebeld i.v.m een testrit. Ik ga komende week met m`n pa een kleine tour maken. De man was erg te spreken over de kwaliteit van het beestje. (hij is dan natuurlijk ook de verkoper)

Heb geen koopplannen, ben stiekum wel beetje nieuwsgierig wat jullie er van gaan vinden :) Komt hier wel proefritrapportje te staan toch?
 
Hallo,
Deze van china afkomstige driewieler heeft ook een 300cc, en deze gaat toch al een pakje sneller dacht met top van 130 a140km/p.
En dat vind ik toch al behoorlijk.
Laat iets weten waneer jullie hem getest hebben he. Vind dit ook wel een intresante trike.
Groeten
Schauvi
 
Kheb zelf een ontwerp project gedaan bij een chinese motorfabrikant en ben ook ff in de fabriek geweest, en die bouwkwaliteit is zo ernstig onder de maat daar rij je liever niet op...
Als je dan toch een driewieler en wat kwaliteit wil neem dan deze:
[http://z.about.com/d/motorcycles/1/0/4/U/-/-/Can-Am_Spyder_left_urban.jpg (afbeelding)]


Zo'n Spyder is wel ietsjes duurder dan dit chinese apparaat he.

Btw, 5 minuutjes klussen en je kan een prachtig kratje pils op dat wielstel kwijt :9

Edit: AAAAH, ik ben een post uit 2009 aant quoten... :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan