kent iemand dit merk en deze bril?

Pepi

MF'er
17 okt 2005
74
0
Apeldoorn
Ik ben op zoek naar een nieuwe zonnebril. Nu heb ik de topic hierover al een keer gelezen en ben op zoek gegaan. Kwam bij www.louis.de deze bril tegen en dat leek me wel wat. Kent een van jullie dit merk en of deze bril? Het is van het merk Barruffaldi en het type is SAAR
full
 
De bril die jij laat zien ken ik niet.
Wel ken ik er een van adidas die ook zo'n wind/regen rand heeft.

de elevation climacool
www.adidas.com/eyewear/catalogue/index.asp?pFilter=category&pValue=sc_4&strCountry_adidascom=nl&strBrand_adidascom=performance

Deze heb ik zelf ook twee jaar geleden gokocht voor wintersport maar ik gebruik hem nu behoorlijk vaak. Omdat deze Echt heel erg goed zit en Prima glazen heeft, die ook nog eens uitwisselbaar zijn. Je kan dus heel eenvoudig gewone zonnebril glazen erin zetten of glazen voor op de weg of wat ik dan heb zijn gletsjer glazen (tegen de weerspiegeling van sneeuw).

Misschien is dit een alternatief mocht die ander heel duur zijn.
 
De bril die jij laat zien ken ik niet.
Wel ken ik er een van adidas die ook zo'n wind/regen rand heeft.

de elevation climacool
www.adidas.com/eyewear/catalogue/index.asp?pFilter=category&pValue=sc_4&strCountry_adidascom=nl&strBrand_adidascom=performance

Deze heb ik zelf ook twee jaar geleden gokocht voor wintersport maar ik gebruik hem nu behoorlijk vaak. Omdat deze Echt heel erg goed zit en Prima glazen heeft, die ook nog eens uitwisselbaar zijn. Je kan dus heel eenvoudig gewone zonnebril glazen erin zetten of glazen voor op de weg of wat ik dan heb zijn gletsjer glazen (tegen de weerspiegeling van sneeuw).

Misschien is dit een alternatief mocht die ander heel duur zijn.

Die climacool brillen van Adidas zijn ook met anti-fog te bestellen, lijkt mij wel een aanrader voor bijv. in de winter ofzo of met veel vocht in de lucht.

Persoonlijk vond ik die climabrillen niet lekker zitten. Het zijn sportbrillen die een montuur hebben met ventilatie ook om zo beslaan te voorkomen (nb. zachte rubber stripje zit alleen aan de bovenkant. Hierdoor tijdens het rijden wel relatief veel wind in/bij je ogen. Zelf rij ik dan toch liever met een bril die geheel afsluit.
 
Ik ben op zoek naar een nieuwe zonnebril. Nu heb ik de topic hierover al een keer gelezen en ben op zoek gegaan. Kwam bij www.louis.de deze bril tegen en dat leek me wel wat. Kent een van jullie dit merk en of deze bril? Het is van het merk Barruffaldi en het type is SAAR
(Afbeelding)

Op zich een goede bril alleen zit ik constant met m'n wimpers tegen de glazen aan te knipperen als ik 'm goed op heb.

In de auto is dat wel op te lossen, op de motor niet. Daar rij ik meestal met een donkere veiligheidsbril van de Welkoop als er erg veel zon is. De rest van de tijd voldoen de stroken isolatietape die ik aan de bovenkant van m'n vizier heb geplakt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan