kent iemand dit merk?

Freestyle

MF'er
23 feb 2006
160
0
utrecht
Lookwell Iron?

ik heb op marktplaats een leren combi pak gezien van dit merk.. heeft iemand ervaring of kennis van dit merk?
en is 325 euro een goede prijs?
 
Heb mijn winter/herfst-jas als zes jaar (ongeveer 60.000 km) en hij begint nu pas een beetje te rafelen.
 
is het vergelijkerbaar met vanucci of dianese of... (ander bekend merk)

Vind Vanucci nou niet "superbekend" ofzo, maar er zijn gewoon veel goede merken op de markt (Alpinestars, Berik, Buse, Dainese, IXS, Lookwell, Mqp, Revit, Spidi, Spyke, etc.) en het hangt er van af 'wat je zoekt, wat je mooi vindt en wat bij je past' of je het koopt lijkt mij......

Maar Lookwell is gewoon een prima merk en hoort net als de anderen zeker in het bovenstaande rijtje!
 
thanx! :)

ik kan trouwens ook een deal krijgen met een pak, helm en laarzen van het merk EVO (het pak zelf is wel 600 euro) is dat ook een goed merk?
 
Ik heb er 1 op de motorbeurs aangepast, maar ik vond dat pak erg stug zitten en er staken harde stukken uit in de binnenkant... maar dat kan net aan dat pak gelegen hebben hoor...
 
Lookwell is nederlands en heeft o.a. merkkleding voor MV agusta gemaakt.
Evo is ook nederlands en is ontstaan uit oud personeel van MQP.
Dainese laat de laatste tijd qua kwaliteit een beetje te wensen over (los latende verf van pakken, kapotte stiknaden), Alpinestars op sommige gebieden ook (bij mij de laarzen).
 
maakte lookwell vroeger ook niet de pakken voor baksteen en zijn vrienden?
En volgens mij reed will hartog of boet van dulmen vroeger ook in een lookwell pak.
 
maakte lookwell vroeger ook niet de pakken voor baksteen en zijn vrienden?
En volgens mij reed will hartog of boet van dulmen vroeger ook in een lookwell pak.

Ook in het huidige ONK vind je rijders met Lookwell pakken. Lookwell heeft ook de merkkleding van Kawasaki gemaakt. Is gewoon een goed Nederlands merk.
 
klinkt goed allemaal dus!

maar ik vraag me nou af, is de maat van een pak goed als ik NET pas? of mag je wel wat speling hebben?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan