Kent iemand dit uitlaat systeem??

subduc

MF veteraan
9 apr 2002
2.962
0
Veenendaal
ik kan dit uitlaatsysteem van titanium kopen voor mijn fzr 600.maar nou is de vraag kent iemand dit systeem kwa merk of iets dergelijks??en wat zijn nou de grootste voordelen van een volledig open titanium systeem??wat win en wat verlies je er nou precies mee,want iedereen zegt wat anders :)

bedankt alvast

18136.jpg


dat plaatje gaat van de demper af :)
 
ik kan dit uitlaatsysteem van titanium kopen voor mijn fzr 600.maar nou is de vraag kent iemand dit systeem kwa merk of iets dergelijks??en wat zijn nou de grootste voordelen van een volledig open titanium systeem??wat win en wat verlies je er nou precies mee,want iedereen zegt wat anders :)

bedankt alvast

http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/ondyamaha/18136.jpg ((Afbeelding))

dat plaatje gaat van de demper af :)

Dat 4 in 1 stuk is meestal 4 langs elkaar in 1, hier is het 2 boven en 2 onder in 1 denk iet dat dat gaat passen met je kuipwerk...
 
Dat 4 in 1 stuk is meestal 4 langs elkaar in 1, hier is het 2 boven en 2 onder in 1 denk iet dat dat gaat passen met je kuipwerk...
passen doet alles :) en anders maken we het pas
volgens de verkoper is het echt voor het eerste model fzr600 maar dat gaan we natuurlijk wel passen.
maar ja wat de grootste voordelen he??
en de prijs viel mee??
 
het is lichter dan je originele uitlaatsysteem, als je je motor er echt lekker mee wilt laten lopen moet je hem met dat systeem ff op een testbank zetten, meetsal moet er na montage van een opoen systeem toch wat afstelwerk gebeuren, en voor het mooie een K7n filter en een dyno kit.

Heb ik trouwens bij mijn gixxer nooit gedaan, waardoor er dikke vlammen en knallen uit de uitlaat kwamen als ik mijn gas dichtdraaide :)
 
passen doet alles :) en anders maken we het pas
volgens de verkoper is het echt voor het eerste model fzr600 maar dat gaan we natuurlijk wel passen.
maar ja wat de grootste voordelen he??
en de prijs viel mee??

Ik ken het merk in ieder geval niet... en ik zou dus idd even passen... zal wel een stuk lichter zijn dat het huidige systeem want dat weegt wel een kilo of 10.
 
maar wat zijn de bevindingen van mensen met een volledig systeem??tuurlijk dit is geen laser of akrapovic,maar wat doen die dan met je motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan