Kent iemand het merk "Schnappon" ??

Ja Pooh op een motor zit meestal een begrenzer... Deze zit vaak gewoon in de onstekingsunit ... De motor vonkt dan gewoon niet meer van bijvoorbeeld 11.500 toeren...

Bij mijn FZR werkt het iig perfect, bij de R1 nog niet getest... ( dat komt nog.)
 
waarom heb je dan het 'rood-gebied' op je motor?
Als het toch elektronisch gelimiteerd is.. ?
 

Daar ben ik weer....
Heb net weer eens met Schnappon gesproken;
geld overmaken op hun rekening vinden ze niet zo'n goed idee aangezien ze, als ze dit declareren aan de belasting ,ze behalve BTW nog het een en ander in rekening zouden moeten brengen met alle rompslomp en extra kosten vandien.
Dus...ik zou kijken of je een postwissel vanuit België kunt sturen,of geld direct per aangetekende post (?).
Ik weet het anders ook niet meer..... :? :? :? :?
 

Helldesker;
Ik denk dat het beste dat je kunt doen is:
Een weekendje Madrid (K heb vluchten gezien vanuit a'dam voor 300 piek) en ophalen die uitlaat, kun je gelijk het fabriekje zien.
Als je er een paar meeneemt en in Nederland verkoopt heb je gelijk de kosten eruit.... })
 
Als je er een paar meeneemt en in Nederland verkoopt heb je gelijk de kosten eruit.... })
Gewoon op een van je geliefde kneedownstekjes gaan staan met je nieuwe trots en blèèèèren met die hap :) , wedden dat er een paar gasten geïnteresseerd zullen zijn ?
 
Tja ik kom eind Juli in Zuid Frankrijk (Cannes) en misschien dat we de overstap maken met de motor richting Spanje, misschien kan ik hem wel meenemen })
 
Op 2001-06-26 16:18, schreef MartijnL:

Gewoon op een van je geliefde kneedownstekjes gaan staan met je nieuwe trots en blèèèèren met die hap :) , wedden dat er een paar gasten geïnteresseerd zullen zijn ?

HELLdesker kneedown......? })

Ja ook HELLdesker doet aan knee-down... Afgelopen weekend de eerste keer met de R1... maar omdat je zoiets nooit bij 1 keer moet laten meteen ook de 2de en 3de en 4de enz keer... Trouwens met mijn FZRretje sta ik er zelfs mee op de foto........... ( shit waarom ga ik er op in |( )
 
Op 2001-06-26 21:08, schreef HELLdesker:
Op 2001-06-26 19:32, schreef BYM:

HELLdesker kneedown......? })

Ja ook HELLdesker doet aan knee-down... Afgelopen weekend de eerste keer met de R1... maar omdat je zoiets nooit bij 1 keer moet laten meteen ook de 2de en 3de en 4de enz keer... Trouwens met mijn FZRretje sta ik er zelfs mee op de foto........... ( shit waarom ga ik er op in |( )

Hahahahaha HELLdesker , ik ga zelf voorlopig gewoon eens leren om normaal door de bocht te gaan met fireblade-je, en als ik dat lekker onder controle heb zien ik wel of ik zelf knie-neer ga, :} voor iedereen die het wel doet!!
 
Laatste berichtje al weer meer dan een maand oud. Heb je die uitlaat nou al Helldesker? Zo ja, doetie het goed?

Arthur
 
Is inderdaad een heel mooi pijpje.
Ik zou haast voorstellen om er met m'n lease bakkie ff een weekendje heen te rijden.......... Nemen ik er meteen een paar mee, kun je toch makkelijk verkopen. :P
 
Laatste berichtje al weer meer dan een maand oud. Heb je die uitlaat nou al Helldesker? Zo ja, doetie het goed?

Arthur

Nope, kben nog steeds NIET de trotse bezitter van zo'n pijpje... Ondanks alle moeite die RAYF4 er voor gedaan heeft. Kwil hem echt heel graag hebben...
 
Terug
Bovenaan Onderaan