Kent U deze al?!

Cascadeur

Die hard MF'er
12 sep 2001
749
1
Amsterdam
PLN.KawasakiMotoGP.jpg
 
Wat gebeurd er wanneer je meer als 60 kilo weegt? Breekt die achterkant dan af :? :? :? :?
 
Leuk verzonnen, al lijkt het me sterk dat het eindelijke model hiermee veel gelijkenis vertoont. Nu ik zo naar dat kuipruitje kijk wil ik geen 300 rijden met dat ding....
 
Stond ook al op de beurs. Lelijk gedrocht... :P

(en nu kan men mij zien rennen over Arnhem's geplaveide wegen... :P :P )

Ho stop, dit is niet de B-King toch? Of wel? :?
 
Ik vind het rijwielgedeelte wel heel mooi. De voorkant van de kuip is om te :r
Je drukt het nog wel positief uit. Ik kan niet eens een kuip ontdekken. Er zit een ruitje op, wat met een stukje plastic aan de koplampen is gemaakt. En 2 grote luchtinlaten voor een of ander ram-air systeem. Maar om het nou een kuip te noemen gaat wel heel ver :)
 
Je drukt het nog wel positief uit. Ik kan niet eens een kuip ontdekken. Er zit een ruitje op, wat met een stukje plastic aan de koplampen is gemaakt. En 2 grote luchtinlaten voor een of ander ram-air systeem. Maar om het nou een kuip te noemen gaat wel heel ver :)

Ok, ok, de NEUS dan. Zeurderd :P
 
Bijzondere standaard trouwens, die dikke paal in het midden. Hydraulisch?? :P
 
Nee, ik heb met ene Cool Roger afgesproken om te gaan motorrijden. Die loser haalt de 120 nog niet eens :P :P :P
Ohh jawel. Ik heb de 150 zelfs wel eens aangetikt op de rondweg. Maar aangenaam is anders.
Zag net nog een CB450S staan hier in Arnhem, ze zijn er wel!!! 8-)
Ik moet toch eens mn ogen open gaan doen (of meer buiten komen, en minder internetten), want ik zie ze niet in het wild hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan