Kenteken 1e motor niet op de RDW site..!!

Aze

MF veteraan
25 mrt 2007
1.800
49
Leeuwarden
Ik denk zal eens kijken of mijn 1e motor nog geregistreerd staat.

Niet dus.

Wat houd dit in.. dat die gesloopt is of wellicht iets anders..??

Is er een site waar ik dit kan achterhalen..??
 
Als je het kenteken intypt op de RDW site en je krijgt kenteken onbekend als
bericht ,dan is het kenteken ooit ingeleverd ,wat nog niet wil zeggen dat de motor gesloopt
is,hij kan ook naar het buitenland geexporteerd zijn .
 
Of hij is heel , heel lang niet verzekerd geweest en dan is er ook geen wegenbelasting voor betaald.
Maar dan praat je dus van (ver) voor de houderschapsbelastingtijd.

Maak je nog wel eens mee met mensen wiens oldtimer na 'n jaartje of 30 weer de weg op gaat/kan.
Moeten dan 'n brief of code aanvragen en dan komt ie uit de "parkeer-stalling" , zal ik maar zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Maar zijn er eventueel nog (simpele) manieren om hier achter te komen.? Ik bedoel voor mij hoeft niet de onderste steen boven maar zou het gewoon leuk vinden om te weten wat er van mijn 1e oude brik is geworden.
 
Misschien is ie wel een wereldreis gaan maken, en heeft hij zichzelf uitgeschreven. Of hij is in een helicopter veranderd en weggevlogen. Denk hoe dan ook, dat je er nooit meer iets van hoort -O-
 
Maar zijn er eventueel nog (simpele) manieren om hier achter te komen.? Ik bedoel voor mij hoeft niet de onderste steen boven maar zou het gewoon leuk vinden om te weten wat er van mijn 1e oude brik is geworden.

Tsja, twee kansen, export of sloop. Je zou de rdw kunnen mailen want zij moeten het weten; of jou die info geven is natuurlijk een tweede.

Ik heb mijn eerste motor ook nog weleens gezocht. Die bestaat nog. Ik kan verder niks met die info want wie / wat / waar / hoe weet ik niet natuurlijk..

Je zou het kenteken ook eens kunnen google. Misschien heeft iemand zich ooit op een forum als deze gemeld met "mijn motor met kenteken zus-en-zo wordt gesloopt" ofzo.
 
Laatst bewerkt:
probeer eens een vriendje bij de politie.....die kunnen het wel opvragen, met naw gegevens
 
Ik kan verder niks met die info want wie / wat / waar / hoe weet ik niet natuurlijk..
Nee het is dan ook alleen maar voor de leuk, zeg maar. Heb veel statistische gegevens van al mijn motoren, behalve van de eerste. Dus was gewoon nieuwsgierig.


He bedankt.. daar staat hij idd wel bij. Helaas is hij niet meer.. in 2007 voor het laatst te naam gesteld en volgens die site daarna gedemonteerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan